30-minutni Tabata trening za postizanje VRHUNSKIH rezultata

FOTO: Lukas, Pexels

Bodyweight vježbe ili vježbe vlastitom težinom imaju niz prednosti: uz to što donose vrhunske rezultate, ne zahtijevaju nikakve investicije jer nema rekvizita, ali i možete ih odraditi gdje god poželite – piše fitness.com.hr Tabata trening

Dakle, donosimo vam trening cijeloga tijela koji sadrži samo bodyweight vježbe. Međutim, da dodatno „zapaprimo“, sve vježbe koje radimo u ovom treningu se izvode kao Tabata trening.

Svaka vježba izvodi se u trajanju od 4 minute: izmjenjujete 20 sekundi izvedbe vježbe i 10 sekundi pauze i u tom ritmu radite 8 krugova.

Vježbe radite jednu za drugom. Nakon što završite 4 minute jedne vježbe, uzmite 1 minutu pauze pa prelazite na 4 minute izvedbe sljedeće vježbe. Vježbe koje radite u treningu su:

Marinci

FOTO: Fitness.com.hr

Čučnjevi

FOTO: Fitness.com.hr

Bočni doskok s doticanjem poda na svakom kraju – 3 doskoka u svaku stranu

FOTO: Fitness.com.hr

Stražnji iskoraci (naizmjenično)

FOTO: Fitness.com.hr

Penjači (mountain climber) – s bočnim povlačenjem koljena, naizmjenično

FOTO: Fitness.com.hr

Makaze u ležećem položaju

FOTO: Fitness.com.hr

Spiderman

Iz početne pozicije skleka spustite se nadomak poda, te u toj poziciji lijevim koljenom dosegnite do lijevog lakta. Vratite se u početni položaj. U sljedećem ponavljanju pokret ponovite suprotnom stranom.

FOTO: Fitness.com.hr

Da biste ovim treningom napravili najbolje rezultate, potrudite se svaku vježbu izvesti do kraja, na maksimalnom mogućem intenzitetu. Sretno!

Pratite nas na našim stranicama na

Odgovori

Vezane vijesti

Vezane vijesti