Tjelesna aktivnost za um i mozak!

pexels-william-choquette-1954524
FOTO: William Choquette, Pexels

Često nam se desi da se negativna energija nakupi u našem tijelu. Dobijemo blokafu koja nem ne da da krenemo dalje. Postoji tjelesna aktivnost koja će vam pomoći da prevaziđete sve probleme. Trčite! Pisac Joyce Carol jedne prilike rekao je da "prilikom trčanja um juri skupa s tijelom ... u ritmu stopala i njihanja naših ruku".

Trčanje će vas natjerati da se pokrenete i pomjerite sa mjesta koje vam stvara pritisak i stres. Nakon treninga osjećat ćete se kao potpuno nova osoba. Stručnjaci su došli do zaključka da vježbe aerobika imaju direktnu vezu sa kognitivnom bistrinom. Intenzivna vježba aerobika potiče rađanje novih neurona. Jedna informacija u svemu tome je fascinantna, a to je mjesto gdje se stvaraju nove stanice. One se stvaraju u hipotalamusu, području mozga povezanim s učenjem i pamćenjem.

Kada se upustite u trening i znojite u trajanju od oko 30 do 40 minuta - rađaju se nove moždane stanice. Nakon 30 do 40 minuta zabilježen je povećan protok krvi u mozgu. Ova pojava povezana je sa reakcijom koja izaziva bolje planiranje, fokus i koncentraciju.

Ovo područje također je povezana s regulisanjem emocija, što objašnjava zašto se ova tjelesna aktivnost koristi za um i mozak.

Pročitajte više: Ovo je trik s plivanjem zahvaljujući kojim možete imati RAVAN STOMAK

Pratite nas na našim stranicama na

Vezane vijesti

Odgovori