Ono što je započelo kao platforma za prikazivanje kratkih videozapisa, postalo je jedna od najnovijih platformi društvenih mreža. TikTok kao jedna od glavnih društvenih mreža, također pruža priliku brendovima iznenađujuće rezultate. Trenutno se mogu nazvati vodećom aplikacijom za aplikaciju s videozapisima kratkog oblika. Platforma je imala preko 800 miliona korisnika od 2019. godine i brzo je rasla. Prosječni korisnici otvarali su aplikaciju više od 8 puta dnevno!
Na početku su mnoge kompanije ignorisale TikTok smatrajući ga dječijim hirom. Međutim, mnogi su se uskoro okrenuli praćenju tredova. Kako se upotreba videa nastavlja povećavati u svim aspektima života, od zabave do uputa i vijesti, on dobija sve veći marketinški utiecaj. Broj kompanija koje koriste video kao marketinški alat povećao se sa 61% u 2016. godini, na 85% u 2020. godini.
Mnogi smatraju da TikTok nudi neiskorišteni potencijal, sugerišući da je sada vrijeme da se počne koristiti. Marke i kompanije zainteresovane za uspostavljanje prisustva na TikTok-u trebaju imati na umu nekoliko faktora.
Neka bude lagano i zabavno
Na ovoj platformi budite opušteni i svoji. Pokušajte da pokažete kreativniju i duhovitiju stranu svog brenda. Formatirajte video pravilno za platformu. To znači da snimate vertilakni video, a ne vodoravni. Muziku također iskoristite strateški, te stvorite videozapis koji je zanimljiv.
Napravite svoj izazov
Stvorite kampanju koja izaziva korisnike da kreiraju i prenose TikTok videozapise povezane s vašim izazovom, koristeći hashtag #HashtagChallenge. Ovaj izazov i prednosti TikToka odlično je iskoristila američka multinacionalna maloprodajna korporacija Walmart. Njihov izazov nosio je naziv #SavingsShuffle. Riječ je o plesnom izazovu, a hashtag je prikupio više od 450 miliona pregleda.
Pratite trendove
Pomno pratite šta je u trendu i omogućite svom brendu da brzo stvori sadržaj koji će odjeknuti kod potencijalnih korisnika. Uz adekvatne hashtagove vrlo lako ćete pronaći put do ljudi koji žele da kupe vaš proizvod ili koriste vašu uslugu.
TikTok može imati sjajan uticaj u stvaranju svijesti o brendu i angažmanu. Korisnici koji mogu kombinovati zabavni ili informativni sadržaj u video isječku od 15 ili 60 sekundi, imaju potencijal da vide gotovo odmah rezultate. Video neće koštati produkciju, a na društvenim mrežama odjeknut će. Kompanije koje su voljne da budu šaljive i zabavne imaju potencijala steći brzu privlačnost na TikToku. Trenutno je ova platforma jedna od najbrže rastućih.
Pročitajte više: TikTok izbrisao više od 300 000 videozapisa