Peugeot 208 jedan je od onih automobila čiji dolazak na tržište ima posebnu snagu. Možda ne toliku da zaustavi svijet, ali svakako toliku da se i konkurencija i automobilska publika barem nakratko zaustavi i itekako razmisli o njemu.
U trenutku kada brend predstavlja potpuno novi identitet i modernizovaniji i elegantniji novi logotip koji prati redizajn vozila, PEUGEOT 208 i SUV PEUGEOT 2008 nastavljaju da nižu uspjehe
U februaru je na tronu najprodavanijih vozila u Europi bio upravo 208-ica sa 18.375 isporučenih primeraka. Slijedi ga PEUGEOT 2008 koji je stigao do 17.120 novih vlasnika. To je takođe najbolji evropski rezultat u SUV segmentu.
Nova 208-ica od samog starta nudi tri izbora kada su u pitanju motori: električni, benzin i dizel. I po prvi put svi isto izgledaju bez obzira na vrstu pogona.
Postignutom rezultatu dodatno je doprinijela i električna verzija modela, PEUGEOT e-208, koja se na listi najprodavanijih električnih automobila nalazi na četvrtom mjestu.
Peugeot 2008 dolazi po prvi put u verziji na struju, opremljenoj elektromotorom od 136 ks (100 kW) i 260 Nm. Električna energija skladišti se u baterijama kapaciteta 50 kWh, koje obezbjeđuju autonomiju u vožnji od 312 km.
Peugeote nikad nije bilo teško voljeti, no ovaj najnoviji pritom čini još korak dalje.
208-ica je u najnovijem izdanju potpuniji auto nego što je to ikad bio. Tako i treba biti, uostalom, takve stvari donosi napredak….
Pročitaj više: Novo: Nissan Juke 1,0 DIG-T N-Design