Ovaj “leteći automobil” NEMA krila

Polovinom 2020, pisali smo o projektu izraelske kompanije Urban Aeronautics, koja razvija “leteći automobil” s pogonom na vodonik.

Sada stižu vijesti da su blizu realizacije električne verzije Cityhawka, potpomognuti brojnim investicijama.

Proizvođač ističe da vozilo nema krila (jedinstven koncept u svijetu, prim.aut), jer koristi Fancraft tehnologiju. Riječ je o rotorima “zatvorenog” tipa, koji omogućavaju veću stabilnost i manju buku.

Cityhawk ima pet sjedišta i dizajniran je za hitne medicinske intervencije, što znači da može obavljati više letova tokom dana.

Vrhunski sistem

Polovinom 2020, pisali smo o projektu izraelske kompanije Urban Aeronautics, koja razvija “leteći automobil” s pogonom na vodonik.

Sada stižu vijesti da su blizu realizacije električne verzije Cityhawka, potpomognuti brojnim investicijama.

Proizvođač ističe da vozilo nema krila (jedinstven koncept u svijetu, prim.aut), jer koristi Fancraft tehnologiju. Riječ je o rotorima “zatvorenog” tipa, koji omogućavaju veću stabilnost i manju buku.

Cityhawk ima pet sjedišta i dizajniran je za hitne medicinske intervencije, što znači da može obavljati više letova tokom dana.

Vrhunski sistem

Izraelski eVTOL posejduje autonomni sistem za detekciju i izbjegavanje vazdušnog saobraćaja, elektro-mreže i drugih struktura u urbanom okruženju. Bezbjedno se može koristiti u noćnim satima i po svim vremenskim uslovima.

Prednost njegovog pogonskog sistema ogleda se i u mogućnosti (vertikalnog) slijetanja/polijetanja s krovova solitera, što skraćuje vrijeme za akciju. U kabini dominiraju udobna sjedišta i touchscreen displej.

Naredni korak za Urban Aeronautics je obezbjeđivanje 100 miliona dolara, koliko je potrebno za dalji razvoj VTOL-a na vodonik, a deset miliona već su garantovali investitori iz SAD, Brazila i Izraela.

Izraelski eVTOL posejduje autonomni sistem za detekciju i izbjegavanje vazdušnog saobraćaja, elektro-mreže i drugih struktura u urbanom okruženju. Bezbjedno se može koristiti u noćnim satima i po svim vremenskim uslovima.

Prednost njegovog pogonskog sistema ogleda se i u mogućnosti (vertikalnog) slijetanja/polijetanja s krovova solitera, što skraćuje vrijeme za akciju. U kabini dominiraju udobna sjedišta i touchscreen displej.

Naredni korak za Urban Aeronautics je obezbjeđivanje 100 miliona dolara, koliko je potrebno za dalji razvoj VTOL-a na vodonik, a deset miliona već su garantovali investitori iz SAD, Brazila i Izraela.

Pročitaj više: Njemački automobilski div nudi zaposlenicima do 400.000 eura otpremnine?!

Pratite nas na Facebook akter.ba

Pratite nas na našim stranicama na

Odgovori

Vezane vijesti

Vezane vijesti