Kako da se riješite bola od išijasa: 2 vježbe su ključne!

Nelagodnost u butini i potkoljenici nastaje usljed štipanja nervnih završetaka. To pak nastaje usljed hipertoničnosti mišića gluteusa piriformis – piše stil.krurir.rs Preopterećenje ovih mišića nastaje usljed lezija donjeg dijela leđa – pojave intervertebralnih kila. To jest, bolne senzacije u donjim ekstremitetima obično nastaju zbog patologija kičme. Probleme u donjem dijelu leđa i u čitavoj kičmi češće izazivaju faktori poput sjedećeg načina života ili povrede u prošlosti.

Ako je osoba dugo u sjedećem položaju sa zaobljenim gornjim dijelom leđa, onda prirodno ne održava otklon u lumbalnoj kičmi. Mišići leđa postaju slabi i loše drže intervertebralne diskove u fiziološkom položaju. Ako osoba ne razradi svoje mišiće uz pomoć fizičkih vježbi, do 30 godina njihov tonus je potpuno oslabljen.

Povreda donjeg dijela leđa često se javlja kada se osoba podigne iz ležećeg položaja i dođe do istovremenog okretanja u stranu. Žene se često povrijede dok ručno peru veš ili dok ribaju podove. Muškarci se povrijede prilikom mijenjanja točka automobila. U takvim slučajevima dolazi do poremećaja u lumbalnim intervertebralnim diskovima, koji se nakon nekog vremena manifestuju jakim bolom u nozi.

Kako vratiti nerv u normalu?

Vježbe blagog istezanja pomoći će vam kod manjeg bola, a ako je u pitanju veliki i jak bol, onda se javite ljekaru.

Vežbe koje pomažu:

Sjedite na stolicu. Ispružite nogu koja ne boluje. Preko nje ispružite nogu koja boluje. Savijte se i sa obje ruke dohvatite gležanj pa se istegnite što više možete. Isto to uradite sa drugom nogom.

Sjedite na pod, pa raširite noge što više možete. Lagano se nagnite naprijed i istežite kičmu što više. Ostanite u tom položaju oko 30 sekundi.

Pročitajte više: Išijas, išijadični živac – Kako izliječiti i koliko traje?

Pratite nas na našim stranicama na

Odgovori

Vezane vijesti

Vezane vijesti