Audi od svog početka, pa sve do danas: Evolucija logotipa

Audi je jedna od najpoznatijih njemačkih kompanija za proizvodnju automobila. Osnovana je još 1909. godine, a 1932. postaje dio Auto Union GmbH. Danas se kompanija nalazi u vlasništvu Volkswagen AG i prisutna je na svim kontinentima s više od 13 proizvodnih pogona širom planete. Kako je izgledao prvi logotip i kako je došlo do finalne verzije istog? Zašto Audi logo ima 4 prstena? Na ta pitanja odgovaramo u nastavku.

1932. – 1949.

Originalni logotip iz 1932. godine, kada Audi postaje dio Auto Union-a, sadržavao je četiri plava prstena. U svakom prstenu iscrtan je znak jedne od četiri marke. Marke koje su se pored Audija našle su: DKW, Horch i Wanderer Automobile. Ovaj logotip ikonski je i za njega zna cijeli svijet. On je proslavio brend već na početku i predstavljao je jedinstvo četiri marke.

Izvor: 1000logos.net
1949. – 1969.

1949. godine logotip Audija zadržava svoja četiri prstena po kojem je postao prepoznatljiv, ali postaje pojednostavljen. Znak marki je uklonjen i zamijenjen tankim vodoravnim pravougaonikom na kojem je „Auto Union“ bilo ispisano San-Serifnim fontom.

Izvor: 1000logos.net
1969. – 1995.

Auto sindikati su se 1969. godine pretvorili u Audi, a natpis i pravougaonik uklonjeni su u potpunosti s logotipa. U ovom periodu, logotip se sastoji od samo četiri debela prstena koja su međusobno povezana. Taj okov između prstena reprezentacija je snage i samopouzdanja.

U istom vremenskom razdoblju nastaje još jedna verzija logotipa. Koristili su se podebljanim bijelim slovima koji su postavljeni unutar čvrstog crnog ovalnog oblika, sa zaobljenim slovom „d“. 1978. godine oval postaje crvene boje s tankim dvostrukim obrisom, što je stvorilo bolji kontrast i učinilo logotip više uočljivim.

Izvor: 1000logos.net
1995. – 2009.

Dva različita logotipa postala su jedan u 1995. godini. U toj godini Audi dobija logotip koji je bio sastavljen od srebrnih trodimenzionalnih prstenova s ekstra podebljanim crvenim slovima ispod njih. Tanke i nježne konture prstenova predstavljaju sjajnu ravnotežu masivnog natpisa riječi, te dodaju eleganciju i ekskluzivnost čitavom logotipu.

Izvor: 1000logos.net
2009. – 20116.

U 2009. godini logotip se pročistio. Sjajni prstenovi su postali veći, a pločica s natpisom manja. Počinje se raditi na vizuelnoj identifikaciji, s fokusom na prstenove. Natpis je postavljen u lijevi donji ugao logotipa, čineći četiri prstena zvijezdom kompozicije.

Izvor: 1000logos.net
2016. – do danas

2016. godine logotip ponovo postaje pojednostavljen. Svi trodimenzionalni efekti su nestali, a simbol je izveden u crnoj boji bez dodatnih natpisa. Četiri prstena sada imaju više prostora i izgledaju moćno i elegantno.

Moderni Audijev logotip uživa svoju popularnost, a nalazi se među prva tri njemačka tržišna automobila, pored Mercedesa i BMW-a. Audi se također nalazi i u deset najboljih i najuspješnijih evropskih proizvođača automobila.

Izvor: 1000logos.net

Uprkos svjetskoj slavi, Audi koristi natpis još od svojih prvih verzija logotipa. Natpis „Audi“ imao je nekoliko promjena, ali izvorni font zadržan je od 2009. godine. Njegova prepoznatljivost ugleda se u velikom slovu „A“, kao i specifičan oblik slova „D“, što čini da natpis izgledao više kao napomena.

Boje koje je Audi zadržao su crna, siva i crvena, gdje kombinacija ovih nijansi predstavlja samopouzdanje, stručnost, te kod publike budi osjećaj profesionalnosti ukazujući na vrijednost kompanije.

Pratite nas na našim stranicama na

Vezane vijesti

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)