Toyota GR Grand Highlander Rendering

Toyota Grand Highlander iz 2024

Sa turbo hibridnim motorom ispod haube, mogla bi biti odlična vožnja.

Toyota GR Grand Highlander

Toyota Grand Highlander iz 2024. debitovala je prije otprilike mjesec dana kako bi popunila prazninu između običnog Highlandera sa sedam sjedišta i veće Sequoie. Ovaj novi troredni SUV sada je dostupan sa tri opcije motora, a najsnažniji od njih nudi do 362 konjske snage (266 kilovata). Ovo nije loše za porodično vozilo, iako sigurno postoje brzi tati koji će vjerovatno poželjeti još više ponija ispod haube i sportskiji izgled. Da li je to uopšte moguće sa Grand Highlanderom? Da, ali u virtuelnoj stvarnosti.

Toyota Grand Highlander iz 2024

X-Tomi Design – mađarski nezavisni digitalni umjetnik – predstavlja svoju viziju za sportskiji pogled na nedavno predstavljeni porodični kamion. X-Tomi zamišlja vozilo sa fabričkim podešavanjem GR, dodajući neke značajne spoljašnje nadogradnje, kao što je novi prednji branik sa modifikovanom rešetkom i dodatnim nižim difuzorom, veće točkove, dvobojnu boju i lukove točkova u boji karoserije. U skladu sa sportskim izgledom je niže ogibljenje koje pokušava da veliki SUV učini sigurnijim u krivinama.

Toyota Grand Highlander iz 2024

Nepotrebno je reći da šanse da vidite stvarni Grand Highlander koji je podešen na GR ne izgledaju velike u ovom trenutku. Odjel za tvorničke performanse ima mnogo drugih vozila na kojima treba raditi, a porodični SUV nikada nisu bili u fokusu. Međutim, ako baš niste u potrazi za tim ludim niskim stavom i agresivnim body kitom, 2024 Grand Highlander ima sposoban motor koji bi trebao pružiti barem malo zabave za volanom.

To je Hybrid Max pogonski sklop, koji, prema našim saznanjima, uparuje 2,4-litarski turbo motor na gas i elektromotore. Ista postavka se takođe može naći u Toyoti Crown iu SUV-u sa sedam sedišta, isporučuje 362 konjske snage (266 kilovata) koje se šalju na sva četiri točka. Sa ovim mlinom, Grand Highlander je sposoban da dostigne 60 milja na sat (96 kilometara na sat) iz mesta za oko 6,3 sekunde, što je respektabilno za vozilo koje može da vući i 5.000 funti (2.268 kilograma). Ako želite pristupniju opciju sa pogonom na prednje točkove, Toyota nudi dva od njih – 2,4-litarski turbo motor bez elektrifikacije i 2,5-litrski atmosferski hibrid.

Pratite nas na našim stranicama na

Vezane vijesti