Amazon je dovio novi logotip, koji je upravo redizajniran, i ima uznemirujuću sličnost s licem Adolfa Hitlera. Izmijenjena ikona aplikacije dobila je oblik iznad osmijeha koji je izgledao poput brkova. Time su zamijenili dosadašnji logotip s korpom koji su koristili za online kupovinu više od pet godina.
Na adresu kompanije stigle su kritike za novi element koji je trebao dočarati rubove naljepnice koju dobijete na paketu.
Dizajnirali smo novu ikonu da potakne iščekivanje, uzbuđenje i radost kada kupci započnu putovanje online kupovine, baš kao što to čine kada vide naše kutije na svom pragu - rekla je kompanija o promjeni dosadašnje ikone.
Amazon nije direktno odgovorio na pitanja jesu li izmjene napravljena kao odgovor na kritike na društvenim mrežama i vijesti o logotipu. Mnogi smatraju da bi prilikom brendiranja trebali razmotriti sve načine na koje bi ljudi mogli da zloupotrijebe novi dizajn. Na taj način izbjegli bi bilo kakve neugodnosti nakon lansiranja.
Posljednjih godina kompanije su preoblikovale proizvode, imena timova i logotipe, suočavajući se sa rasističkim stereotipima. To je uključivalo proizvode od hrane automobila.
Iako su se neki prigovori odnosili na simbole i imena okrenute javnosti, drugi su skrenuli pažnju na nenamjerne skrivene poruke ili pomno proučene dizajne koji bi mogli kamuflirati ili sugerisati nasilne nacističke slike. Na Twitteru su slike promjene logotipa aplikacije Amazon široko dijeljene, na mnogim jezicima. Čak su izvještavale brojne novinske organizacije izvan Sjedinjenih Država o ovoj situaciji. U Njemačkoj, gdje je reprodukcija nacističkih simbola zabranjena, vijest o promjeni logotipa Amazona objavljena je u tehnološkim publikacijama.
U svojoj izjavi poslanoj e-mailom, Amazon je rekao da nova ikona aplikacije "prati nedavna vizuelna i funkcionalna ažuriranja". Pokrenuta je na iOS-u u Britaniji, Španiji, Italiji i Holandiji 25. januara; širom svijeta na iOS-u 22. februara; i na Androidu 1. marta. Kompanija je ispravila grešku koja se desila, ali je sporna ikona puštena u nekoliko različitih zemalja prije nego je došla u žižu interesovanja. Da li se radi o slučajnosti ili skrivenim porukama na vama je da odlučite.