Porsche Cayenne II: Ovo su prednosti polovnog vozila druge generacije

Porrche Cayenne je došivio značajan uspjeh

Za automobil koji je izazvao tako pomiješane emocije prilikom svoje izvorne premijere 2003. godine, Porsche Cayenne je doživio značajan uspjeh.

Naime, Porscheovim puristima nije se svidjela ideja o Porscheovom SUV-u od dvije tone.

Međutim, unatoč njegovom teškom i izazovnom stilu, Cayenne je postao najprodavaniji automobil kompanije, pa kada je došlo vrijeme da se predstavi druga generacija 2010. godine, nije bilo iznenađujuće što je formula ostala uglavnom ista, piše Autoklub.

Linije dizajna, ovaj put mnogo ‘mekše‘, skrivale su iznenađujuće kompetentan automobil. Možda nikada neće biti agilan kao neki od Porscheovih sportskih automobila, ali Cayenne je, unatoč svojoj masi, dovoljno brz i okretan da bude zabavan u vožnji – a nema mnogo SUV-ova koji se mogu pohvaliti time.

Izbor motora je također obilan. Ponuda je počela s ujedno najprodavanijim dizelskim modelima – 3,0-litreni V6 Cayenne Diesel od 258 KS i 4,2-litreni V8 Cayenne S Diesel od 379 KS. Benzinska ponuda započinjala je od 3,6-litrenog V6 i benzinski hibrid poznat kao S E-Hybrid, kojeg pokreće 3,0-litreni V6 uparen s elektromotorom. Zatim je tu Cayenne GTS od 434 KS, Cayenne Turbo od 512 KS i još snažniji Turbo S od 562 KS.

Sve ove izvedbe dolaze s pogonom na sva četiri kotača i automatskim prijenosom s osam brzina. Tu su i ručice na upravljaču za one koji bi radije mijenjali sami. Ni jednoj izvedbe ne nedostaje brzine, i svi nude precizno i dobro upravljanje.

Iznutra Cayenne ispunjava svoju značku, s izvrsnom pozicijom za vožnju i elegantnom kožom obloženom unutrašnjosti koja je također veliko ergonomsko poboljšanje u odnosu na svoje prethodnike.

Rabljeni Cayenne vjerojatno se koristio kao porodični SUV, zbog čega je dosta vremena proveo na parkiralištima supermarketa. A moguće je i da su ga vozili vozači koji često žele pokazati svoje umijeće. Zbog toga provjerite ima li na karoseriji ili skupim naplatcima ogrebotina. U cjelini, prijavljenih problema je malo. Međutim, kupujete automobil potencijalno star 10 godina, stoga provjerite osnovno – stanje ulja, nezgodne zvukove pri skretanju, ubrzavanju ili kočenju.

Neki od prijavljenih problema uključuju automatski mjenjač na ranijim modelima, stoga je probna vožnja od vitalnog značaja. Pumpa zračnog ovjesa također može postati manje učinkovita s godinama. Zamjena kočionih diskova može biti skupa na SUV-ovima ovih dimenzija, stoga ih pažljivo provjerite. Što se tiče općenite pouzdanosti, ova generacija Cayennea je posebno pouzdana.

Cayenne druge generacije pokazao se iznimno popularnim automobilom i još uvijek se dobro prodavao kada ga je zamijenila treća generacija 2018. godine. Naravno, nešto tako veliko i puno luksuza i sigurnosne tehnologije neće biti jeftino, ali za one koji si mogu priuštiti troškove održavanja, rabljeni primjerak mogao bi biti jedini način da posjeduju SUV koji nudi vrhunski osjećaj vožnje.

Na domaćim oglasnicima rabljenih automobila, najpopularniji je 3,0-litreni V6 dizel. Cijene ranijih modela počinju od 200.000 kuna (oko 52.000 KM), piše Autoklub.

Za snažniji 4,2-litreni V8 trebat ćete dodati još stotinu tisuća kuna. Najmlađi modeli, koji uključuju i S E-Hybrid idu i do 470.000 kuna (oko 110.000 KM).

Pratite nas na našim stranicama na

Vezane vijesti

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)