Luksuz njemačke proizvodnje: milioneri putuju u ovim mobilnim kućicama

Luksuz njemačke proizvodnje: milioneri putuju u ovim mobilnim kućicama
Foto: businessinsider.de

Mobilne kućice koje je proizvela kompanija Volkner Mobil koštaju više od većine obiteljskih kuća u Njemačkoj. Izrađuju se pojedinačno za svakog kupca.

Kampiranje cvjeta. Nove registracije karavana i kuća na točkovima svake godine postavljaju nove rekorde. U 2020. bilo je 107.000. Porast proizvodnje od više od 40 posto u odnosu na prethodnu godinu. Prema podacima Udruženja industrije karavaninga, njemačka industrija generirala je 12,5 milijardi eura. A proizvođači su optimistični u pogledu budućnosti, jer je mlađa generacija posebno zainteresirana za odmor u kamperima.

"Kampovanje je značilo da ću oprati zube zajedno s još 20 ljudi kod sudopera i da je neko ušao u kupaonicu iza mene", kaže Stephanie Volkner, koja zajedno sa suprugom vodi kompaniju Wuppertal, u intervjuu za Business Insider.

„Danas kampovanje znači fleksibilnost i slobodu. Možete jedan dan skuhati vlastite špagete Bolognese, a drugi dan otići u otmjeni restoran. "

Kuća na točkovima nudi puno prostora u unutrašnjosti.

Osnivač kompanije Gerhard Volkner imao dobar osjećaj. Obučeni bravar izvorno je pravio prikolice i komercijalna vozila. Jednog dana kupio je roditeljima mobilnu kućicu. Ali bio je nezadovoljan kad ga je i sam koristio, kaže njegova supruga. Tako je upravo on sam napravio jedan, zasnovan na šasiji kamiona.

„1997. godine prvi put ga je izložio na sajmu“, kaže Stephanie Volkner. "A onda je počelo."

Većina kampera košta između 1,1 i 1,8 miliona eura

Prvi su modeli još uvijek imali stražnju garažu u koju se automobil mogao odvesti na izlet na destinaciju za odmor. Volkner je kasnije redizajnirao vozilo. Garaža je bila u sredini, a motor nazad. Preduzetnik je patentirao centralnu garažu.

"Za razliku od stražnje garaže, nema ograničenja za unutrašnjost", kaže Volkner. Garaža se može dograditi i koristiti kao terasa. Proširivi zid - takozvani zid - također nudi više životnog prostora.

Stephanie Volkner u kompaniji je od 1998. godine, a par ima dva sina. Prošle godine stariji je počeo da se obučava za graditelja automobila u porodičnom poslu - dobrovoljno, kako naglašava majka.

Spavaća soba s pogledom na more: Kupci Volkner Mobil cijene fleksibilnost.

Volkner ne želi otkriti koliko kuća na točkovima izgradi svake godine. Samo ovoliko: „Dobijamo više narudžbi nego što možemo dostaviti.“ Proces traje dvije godine, od prvog kontakta do isporuke vozila.

Takve kamp kućice imaju svoju cijenu. Kupci za to moraju platiti najmanje 400.000 eura. Većina njihovih kampera, prema Volkneru, košta između 1,1 i 1,8 miliona eura - što je dobrih deset do dvadeset puta više od uobičajenog autodoma.

Neprimjetan izvana, luksuzan iznutra

Izvana vozila obično podsjećaju na normalne autobuse. Unutra ćete obično pronaći potpuno opremljenu kuhinju, uključujući mašinu za suđe, veliki prostor za sjedenje, kupaonicu i spavaću sobu.

Uprkos svojoj veličini, kuće na točkovima mogu biti parkirane na uobičajenim kampovima ili parkirnim mjestima. U nekim zemljama je dozvoljeno i jedno noćenje besplatno. Vaši su kamperi potpuno samodostatni, kaže Volkner, i u njih staje 750 do 1.000 litara svježe vode. Tokom gradnje poduzetnici osiguravaju da na tom putu ništa ne može poći po zlu:

„U osnovi su kuće na točkovima izgrađene poput aviona. Ništa ne bi trebalo propasti tokom leta. Zbog toga postoje dva glavna skupa. Tako se odmor može nastaviti nakon najviše nekoliko jednostavnih koraka. "

Svaki kamper kuća izrađuje se pojedinačno prema željama kupca.

Volkneri isporučuju svoje kamp kućice širom svijeta, čak i ako je fokus u Europi.

Vaši kupci su vrlo različiti, od mladih do starih i iz različitih industrija - od profesionalnih sportista do političara. Čak je i vojska već naredila.

"Međutim, očito su većina poduzetnici koji žele slobodno i fleksibilno putovati", kaže Volkner. Neki su je koristili i profesionalno za posjećivanje različitih lokacija i udobno putovanje. Tada se kamper koristi i kao mobilni ured.

S druge strane, bogati kupci naručuju neobične posebne zahtjeve mnogo rjeđe nego što mnogi ljudi vjeruju.

"U osnovi sve funkcionira, ali većina kupaca ne želi nikakve probleme", kaže poslovna žena. „Naravno da možemo graditi vrtlog ako je to ono što želimo, ali većina kupaca radije za to ide u wellness centar. To je manje napora. "

Reli vozači voljeli bi imati krovnu krovnu terasu odakle mogu gledati trkaću stazu. Drugi žele kuhinju na izvlačenje s dozatorom piva ili mogućnost smještaja za svoj brod vani.

Motor je u krmi.
Centralna garaža za automobil može se koristiti i kao terasa sa tendom.

Za vožnju kamp kućice potrebna je vozačka dozvola kamiona. U Evropi vlasnici obično sami voze svoja vozila, dok je to u drugim zemljama nezamislivo, kaže Volkner. Bolje je tamo unajmiti vozača:

"Ali ponekad vozači voze autodom do određenog mjesta, na primjer do Stockholma, gdje vlasnik može letjeti, a zatim započeti putovanje kroz Švedsku, Norvešku i Finsku."

Mnogi kupci šalju pozdrave Wuppertalu dok su vani. Jedan je upravo vozio sjevernom Norveškom četiri sedmice na minus 20 stepeni, drugi šalje slike iz južne Španije, kaže poduzetnik. U slučaju parova, međutim, i dalje prevladava klasična raspodjela uloga: "Muškarac brine o tehnologiji, žena unutrašnjosti."

Čak je i odmor na godišnjem odmoru dio posla Volknera: porodica sama testira kuće na točkovima. "Inače ne bi bili tako dobri", kaže šef i smije se.

Izvor: businessinsider.de

Pročitaj više: Turski električni automobil konkurent Tesli i Volkswagenu

Pratite nas na našim stranicama na

Vezane vijesti

Odgovori