Glavna platforma među mlađim korisnicima svakodnevno kreira nove opcije. Instagram se trudi da se prilagodi svakoj situaciji i pronađe rješenje za probleme koji su aktuelni. Sada je objavio informaciju da dodaje traženu funkciju lansiranjem "Live Rooms".
Nova opcija omogućit će da se istovremeno, do četiri korisnika, emituju uživo. Prije je aplikacija dopuštala korisnicima samo prijenos uživo s jednim korisnikom, što je bilo slično Facebook Live-u . Kompanija kaže da se nada da će „Live Rooms“ otvoriti više kreativnih mogućnosti u smislu formata za prijenos uživo. Vjeruju da će omogućiti stvari poput emisija uživo, proširenih intervjua, sesija za muzičare i još mnogo toga.
Instagram također navodi kako nova funkcija može pomoći kreatorima da zarade više novca. Pomoću „Live Rooms-a“, obožavatelji mogu kupiti „značke za podršku“ korisniku. Kompanija kaže da sada razvija i druge alate, kao što su kontrole moderatora i audio funkcije koje će biti predstavljene u narednim mjesecima.
Kako se pandemija nosila tokom 2020. i 2021. godine, nedostatak lične veze omogućio je rast drugih susreta, pa čak i putem društvenih mreža. Na primjer, zvučna platforma uživo Clubhouse naglo je usvojena , posebno od strane tehnološke i kreativne publike, koja danas koristi aplikaciju za prilagođavanje emisijama uživo, chat sesijama, pa čak i intervjuima velikih imena . Twitter sada gradi također Live sesije, a navodno isto to radi i Facebook.
U međuvremenu, Instagram se danas suočava s brojnim konkurentima. Konkurenti su različiti; od onih koji su fokusirani na određenu nišu – poput web stranica za streaming igara Twitch, kao i oni s platformama koje nude stream poput YouTube-a i TikTok-a.
Instagram kaže da se „Live Rooms“ sada pojavljuju i na iOS-u i na Androidu na svim svjetskim tržištima. Kompanija očekuje da će uvođenje doseći 100% korisničke baze u roku od samo jedne sedmice.