Carl-Wilhelm Edding postao je uspješan s trajnim markerima i flomasterima prije više od 50 godina. Ime kompanije postalo je oličenje ove grupe proizvoda. Sada je filantrop Edding mrtav. Imao je 90 godina.
Carl-Willhelm umro je 27. aprila u dobi od 90 godina u Hamburgu. Ovu informaciju kompanija je objavila tek u petak. Porodica je htjela da ima vremena da žali u užem krugu, bez ometanja javnosti.
Edding je kompaniju osnovao 1960. godine sa svojim školskim prijateljem Volkerom Detlefom Ledermannom u podrumu u hamburškoj četvrti Barmbek. Početni kapital im je bio svega 500 maraka. Radio je uvijek u istoj niši, a kada je došao u kontakt s flomarsterima, poželio je da razvije I dizajnira vlastiti proizvod. Proizvodi ovog dvojca dobro su prihvaćeni u njemačkim kancelarijskim materijalima. Nakon kratkog vremena, Edding proizvodi su se takođe koristili u upravljanju skladištima, brodskim kompanijama, kancelarijama i reklamnim agencijama u drugim zemljama, ne samo u Njemačkoj.
Edding je napustio kompaniju 1986. godine - ime je ostalo
Zahvalan i autentičan način Carl-Wilhelma, kao i njegova poduzetnička pronicljivost dali su značajan doprinos svjetskom širenju Edding proizvoda - napisala je kompanija u osmrtnici. Zahvaljujemo vam na svemu što ste nam ostavili i dalje ćemo čuvati vaše ime, ali prije svega vaše vrijednosti, s ponosom i velikim osjećajem odgovornosti!
Edding je osnovao fondaciju koja je sada pod vodstvom njegovih kćerki Miriam I Gesine. Vode kampanje protiv rasizma, te se bore za prava migranata.
1986. Edding je napustio kompaniju kada je postala javna, a nešto kasnije kompanija se preselila u Ahrensburg u Schleswig-Holsteinu. Danas je sin suosnivača Ledermanna na čelu kompanije koja trenutno zapošljava 679 ljudi širom svijeta. 2020. godine ostvarila je prodaju od 125,7 miliona eura i dobit od gotovo 5,3 miliona.