Kada se govorilo o koronavirusu, revijama i Fashion Week- u u Parizu prošle godine, niko nije mogao predvidjeti da će on nastaviti definisati sezonski kalendar mode i dvanaest mjeseci kasnije.
Međutim osmodnevni raspored Pariškog Fashion Week -a, koji je otvoren u ponedjeljak, sastoji se uglavnom od digitalnih videozapisa i prijenosa uživo umjesto revija s puno pista prepunih ljudi. Taj novitet je postao normalan u svijetu kojeg je koronavirus potpuno poremetio.
Od proizvodnih lanaca nabavke do prodaje, svi aspekti modusa operandi modne industrije dovedeni su u pitanje zbog zdravstvenih i sigurnosnih problema i ograničenja putovanja.
Jedan od najopipljivijih primjera utjecaja pandemije su različiti Fashion Week -ovi koji su se održavali gotovo širom svijeta. To znači da su nekad zatvorena, visoko ekskluzivna događanja u New Yorku, Londonu, Milanu i Parizu, ove godine, otvorila vrata.
Sada svako može sjediti u prvom redu na modnoj reviji. Iskreno govoreći, ovaj proces demokratizacije već je započeo, zahvaljujući Instagramu i drugim društvenim platformama koje nude pristup emisijama kroz prizmu utjecajnih osoba, urednika i marki koje su rano usvojile streaming uživo. Pandemija je ubrzala modnu digitalizaciju .
Veliki i mali modni brendovi morali su kreativno razmišljati o tome kako predstaviti nove dizajne, ali bez organizacije velikih događaja i skupova.
Ovoga puta u Parizu će izostati Alexander McQueen, Saint Laurent i Balenciaga
Međutim, na službenom rasporedu Fashion Week-a, u Parizu nalazi se preko devedeset robnih marki, koje će vidjeti dizajnericu rođenu u Urugvaju Gabrielu Hearst. Ona predstavlja svoju prvu kolekciju za Chloé nakon što je u decembru najavljena kao nova kreativna direktorica brenda.
Također će se pojaviti brojni novi i međunarodni brendovi, poput južnoafričke etikete Thebe Magugu i nigerijskog dizajnera Kennetha Izea, kojeg su podržali brojni ljubitelji njegovog rada, uključujući Naomi Campbell.
Ralph Toledano, predsjednik Fédération de la Haute Couture et de la Mode (FHCM), organizator koji stoji iza Fashion Week-a u Parizu, rekao je za CNN Style da je pomaganje u promoviranju novih talenta trenutno presudno. Osnovan je i fond za pomoć mlađim brendovima u ovo teško vrijeme. Ukazujući na podršku koju organizacija nudi u područjima kao što su video produkcija, finansijsko savjetovanje i komunikacija, rekao je, "Posebno je vrlo važno pomoći mladim visoko talentiranim brandovima koji su prisutni u Parizu ... da prevladaju učinke (zdravstvene ) krize i budu još jači kad sve ovo jednom bude iza nas. "
Iako su digitalna rješenja jedini realni put prema naprijed, Toledano kaže da se raduje povratku fizičkih revija.
"Naš svijet treba više nego ikad kreativanost i maštovitost. Oni ne mogu biti samo digitalni zauvijek", rekao je.
"Radujemo se ponovnom dočeku događaja i gostiju u Parizu. Za emociju i onu percepciju koju želimo predstaviti, potrebana je fizička prisutnost na revijama“.
Do tada, pogledajte sve digitalne prezentacije ovdje i putem video zapisa u nastavku.
Prvi dan
Dan drugi
Treći dan
Četvrti dan
Peti dan
Šesti dan
Pročitajte više: Kakva je budućnost mode nakon pandemije?