Kakva je budućnost mode nakon pandemije?

budućnost mode nakon pandemije
Foto: Pexels

Kako izgleda budućnost mode nakon pandemije Covid-19? Od Drugog svjetskog rata modna se industrija nije ovako naglo zaustavila kao zbog pandemije. Trgovine su se preko noći zatvorile širom Europe, Sjeverne Amerike i većine Azije, a budući da su ti dijelovi svijeta i primarna regija proizvodnje i konzumiranja mode, industrija je bačena na koljena.

Hoće li se stvari polako vratiti u normalu ili je ova pandemija zauvijek promijenila industriju?

Foto: Pexels -Nappy

Otkazane modne revije

Virus se počeo širiti iz Kine odmah na početku modne sezone i tamo smo vidjeli prva otkazivanja s „modnim sedmica“ u Pekingu i Šangaju.

Nakon toga, pandemija je pogodila divove modne industrije poput Prade, Armanija i Versacea koji su otkazali svoje revije.

Sad imamo zaključavanja, ljudi počinju planirati budućnost.

Organizatori Pariskog i Milanskog fashion week-a otkazali su fizičke događaje, i prebacili se na virtualne revije na mreži.

Druga se imena odriču tradicionalnog modnog kalendara i bave se svojim stvarima.

Masovna promjena u industriji navela je neke da izjave kako modne revije više nisu niti potrebne.

Jordana Guimarães, osnivačica tvrtke Fashinnovation, misli da „Sa revije na pistama jednostavno na kraju dobijate uzorke koji se više nikada ne nose. Postoje i drugi načini za prikupljanje tamo gdje ne upotrebljavate svu ovu tkaninu i ne stvarate otpad. "

Povrh toga, s toliko maloprodaja koji su prisiljeni zatvoriti, stotine tona ovosezonske odjeće samo „leži“ u skladištima.

A s prosječnim preokretom proizvodnje u industriji na tržištu, vjerojatno će proći i 2021. prije nego što išta novo stigne, a to je pod pretpostavkom da ništa drugo ne ide po zlu.

Internetska kupovina promijenila je uslove

Internetska kupovina već je počinjala nadmašivati ​​maloprodajne kupovine prije nego što ju je Coronavirus pogodio, ali sada se sve potpuno promijenilo.

Foto: pexels-photo Negative Space

Mnogi stručnjaci predviđaju da bi socijalno udaljavanje moglo trajati godinama, a psihološki utjecaj virusa nikada neće nestati.

Dobar postotak ljudi odlučit će kupovati iz sigurnosti svog doma, a ne odlaziti u prometnu trgovinu na glavnoj ulici, pa se očekuje da će internetska kupovina, nakon pandemije, postati normalna

Trgovine s dobrom platformom za e-trgovinu, djelotvornim mrežnim marketingom i snažnom prisutnošću na društvenim mrežama bit će bolje opremljene za rješavanje nove promjene. paradigme.

Održivost i budućnost

Ako iz ove katastrofe izađe jedna dobra stvar, to je da bi pandemija mogla pomoći industriji gurnuti je u tehnološki inovativniju budućnost.

Već smo vidjeli učinke na okoliš.

Mnogo je izvještaja o povećanju broja divljih životinja i njihovom pojavljivanju na mjestima koja već dugo nisu viđene.

Zagađenje zraka vidljivo je smanjeno i ljudi u Indiji sada mogu vidjeti Himalaju prvi put nakon desetljeća.

Već smo razgovarali o količini štete koju industrija nanosi okolišu, s visokim koncentracijama boja i kemikalija poput kroma, arsena, bakra i cinka koji se svakodnevno bacaju u rijeke i jezera.

No, svi će ti podaci o zagađenju ove godine naglo pasti zahvaljujući isključenju. Ljudi će, nadamo se, primijetiti razliku koja je nastala u okolišu i odbiti se vratiti na prijašnje načine.

Modne će marke stvoriti manje kolekcija tokom sljedećih godina. Vidjevši rizike u Kini za većinu svojih zaliha, mnoge će zemlje možda reinvestirati u lokalnu proizvodnju, pružajući nova radna mjesta i vještine.

Pobjednici i poraženi

Kako se svijet bude počeo vraćati u normalu tokom sljedećih mjeseci / godina, vidjet ćemo kako se pojavljuju brendovi koji su prilagodili situaciji i druge brendove koje su poklekli pod pritiskom.

Veći luksuzni brendovi prvi će se vratiti, a nažalost, to znači da će zauzeti još veći udio na tržištu.

Vrhunski brendovi vjerojatno će biti u redu. Možda morati promijeniti cijeli način poslovanja ako žele nastaviti u ovom novom, internetskom svijetu.

Manji brendovi, nažalost, vjerojatno neće preživjeti, a robne kuće i dalje će zatvarati svoja vrata i nestajati.

Pandemija je gotovo resetovala svijet

Neki procjenjuju da barem 20% trgovina koje su se zatvorile zbog Covid-19 nikad više neće otvoriti.

Ovaj virus ne samo da je uništio društvo, već je imao i masovni utjecaj na mnoge ljude koji sebi sada ne mogu priuštiti kupnju predmeta zbog gubitka prihoda tijekom zaključavanja.

No, iako su neizvjesna vremena, budućnost mode nije potpuno upropaštena.

S više od 50 godina u ovom poslu vidjeli smo puno globalnih poremećaja, ali još uvijek smo ovdje.

Pročitajte više: moda

Pratite nas na našim stranicama na

Vezane vijesti

Odgovori