Netflix u partnerstvu s Microsoftom na planu jeftinije pretplate

Netflix u partnerstvu s Microsoftom na planu jeftinije pretplate
Foto: Netflix

Netflix je imenovao Microsoft kao svog partnera za svoju uslugu podržanu oglasima, objavile su kompanije u srijedu.

“Microsoft ima dokazanu sposobnost da podrži sve naše potrebe dok zajedno gradimo novu ponudu podržanu oglasima. Što je još važnije, Microsoft je ponudio fleksibilnost za inovacije tokom vremena kako na tehnološkoj tako i na prodajnoj strani, kao i snažnu zaštitu privatnosti za naše članove”, rekao je glavni izvršni direktor Netflixa Greg Peters u izjavi.

Strimer "Stranger Things", koji se bori da zadrži i doda pretplatnike, objavio je u aprilu da planira uvesti nivo podržan od reklama nakon godina odupiranja tom potezu.

Ko-izvršni direktor Reed Hastings se dugo protivio dodavanju reklama ili drugih promocija na platformu, ali je tokom unaprijed snimljenog konferencijskog poziva kompanije rekao da "ima puno smisla" ponuditi kupcima jeftiniju opciju.

Ponuda ima veliki potencijal za profit za Netflix jer radi na prijavljivanju više korisnika. U nastojanju da privuče više pretplatnika, Netflix je povećao potrošnju na sadržaj, posebno na originale. Da bi to platila, kompanija je povećala cijene svojih usluga. Netflix je rekao da te promjene cijena pomažu u povećanju prihoda, ali su djelimično odgovorni za gubitak od 600.000 pretplatnika u SAD-u i Kanadi tokom posljednjeg tromjesečja.

Netflix je proteklih nekoliko mjeseci intervjuirao potencijalne partnere, uključujući Google i Comcast, dok se priprema za lansiranje nivoa prije kraja 2022.

Za razliku od Googlea, koji posjeduje YouTube, i Comcasta, koji posjeduje NBCUniversalov Peacock, Microsoft ne upravlja konkurentskim servisom za striming za Netflix.

Peters je rekao da su napori za reklamiranje još uvijek u "veoma ranim danima", s "mnogim stvarima koje treba proraditi".

Netflix bi trebao objaviti kvartalnu zaradu u utorak. Ranije je upozoravao da bi mogao izgubiti 2 miliona pretplatnika tokom drugog tromjesečja. Dionice Netflixa su pale za više od 70 posto od početka godine. Dionice kompanije porasle su za više od 1,5% u srijedu poslijepodne na trgovanju na inače padu za tržišta, nakon što su podaci o inflaciji u junu porasli više od očekivanog.

Novi posao je blagodat za Microsoftov odjel za oglašavanje, koji doprinosi 6% ukupnog prihoda softverske kompanije.

Bing pretraživač, gdje Microsoft prikuplja prihode prikazujući oglase u rezultatima pretraživanja, nije toliko popularan kao Alphabetov Google, a 2015. Microsoft je napustio tržište prikaznih oglasa kada je Aol preuzeo tu jedinicu.

Pratite nas na Facebook-u

Pratite nas na našim stranicama na

Vezane vijesti

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)