Učenici bez ocjena, nastavnici bez ideja: Svi glume normalnost u nenormalnim uslovima i okolnostima

Škole

Pojedini nastavnici su do novembra/decembra doveli učenike bez ijedne ocjene, a bliži se kraj prvog polugodišta

Bliži se kraj polugodišta i povećava pritisak na mališane koji su se u septembru, nakon skoro dvije godine online nastave, vratili u školske klupe. Razumijevanja za sve nedostatke online nastave, nesavladano gradivo, nenaučene i neobjašnjene lekcije nema niko. Svi glume normalnost u nenormalnim uslovima i okolnostima. Pojedini nastavnici su do novembra/decembra doveli učenike bez ijedne ocjene, ali su zato kao novogodišnju jelku okitili raspored pisanih provjera u drugoj polovini novembra i tokom decembra.

Šturo i nejasno

Na web portalima osnovnih škola istaknuti su kalendari pisanih provjera za ovu školsku godinu i svima je vidljivo da se testovi, pisane provjere, kontrolni radovi daju čak i u posljednjoj sedmici nastave.

Samo nekoliko nastavnika sa nama razgovara, vježba, zanima ih naše mišljenje. Svi ostali samo diktiraju novo gradivo, vrlo šturo, nejasno i kao po nekom šablonu, a onda nam na kraju polugodišta daju dva-tri testa i nemamo vremena ispraviti ocjene. Ako sam na svakom času prisutan, zašto nemam nijednu ocjenu od 1. septembra do kraja novembra?

Znate koliko gradiva je ispredavano u tom periodu i sada će nam nastavnik dati jedan-dva testa čiji rezultati bi trebali biti mjerilo našeg znanja. Mislim da je većina nastavnika nemaštovita, nema želju da razgovara sa nama, da čuje naša mišljenja, da se vrati nekoliko puta na neke stvari koje nam nisu jasne, da improvizuje čas. Najlakše je diktirati dva-tri mjeseca i na kraju dati pisanu provjeru, ističe maturant jedne osnovne škole.

Tabela predmetne nastave

I Vijeće roditelja KS-a je na sastanku u Ministarstvu za odgoj i obrazovanje KS-a reagovalo zbog nepoštivanja pravilnika, a u vezi sa zakazivanjem testova i ispitivanjem u toku jedne sedmice.

- Šest ocjena iz jednog predmeta stvara preveliko opterećenje učenicima, a vjerujemo i nastavnicima. Djeca su maksimalno opterećena, što negativno utiče na njih. Posebno moramo voditi računa da su se nakon skoro dvije godine vratili na redovnu nastavu, te da je preporuka bila da se tokom septembra ne vrši ocjenjivanje. Ako uzmemo u obzir i redovnu online sedmicu, u nekim školama i dvije sedmice u toku jednog polugodišta, te da je veliki broj učenika bio u izolaciji, često i cijela odjeljenja, od Ministarstva za odgoj i obrazovanje KS-a smo tražili odgovor da li se može nešto uraditi po tom pitanju, rekli su iz Vijeća roditelja KS-a.

Pročitajte više: KS: Učenici 1. razreda srednjih škola od ponedjeljka pohađaju nastavu po kombinovanom modelu, a ostali učenici po dosadašnjem modelu

Pratite nas na Facebook akter.ba - Učenici bez ocjena, nastavnici bez ideja

Pratite nas na našim stranicama na

Vezane vijesti

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)