Glavni urednik SEDEF Media Gul: Uradili smo mnogo za kratko vrijeme i vjerujem u dugoročan uspjeh

Cilj projekta SEDEF Medija je jačanje
Foto: Anadolija

Pod sloganom “Novi medij Balkana“, SEDEF Media je počeo s radom na proljeće ove godine, a Gul je kazao da je to kvalitetan projekt koji zasigurno ima svoje mjesto na medijskoj sceni u budućnosti

Glavni i odgovorni urednik SEDEF Media Kayhan Gul izjavio je da je taj medijski centar za kratko vrijeme ostvario veliki odjek na Balkanu i u Turskoj i da i to potvrđuje da se radi o ozbiljnom i zanimljivom projektu koji je osmišljen da djeluje na dugoročnom planu.

Pod sloganom “Novi medij Balkana“, SEDEF Media je počeo s radom na proljeće ove godine, a Gul je kazao da struktura tog medijskog centra predstavlja “tronožac“ kojeg čine portali, studio i produkcija.

SEDEF Media

Radi se o internet portalima na bosanskom i turskom jeziku, odnosno balkannews.ba i balkannews.com.tr, a za oba portala su dostupne i mobilne aplikacije za IOS i Android uređaje.

“Na bosanskom portalu nam je cilj da objavljujemo vijesti sa Balkana, iz Turske i šire regije. Na turskoj stranici ćemo objavljivati više vijesti sa Balkana, s obzirom da u Turskoj ima malo medija koji to čine i mi želimo da pokrijemo taj prostor. Turska javnost pomno prati dešavanja na Balkanu i želimo joj servisirati te vijesti“, rekao je za Anadolu Agency (AA) Gul.


Drugi oslonac “tronošca“ čini moderno opremljeni studio SEDEF Media za snimanje različitih programa i sadržaja.

“S obzirom da sve manji broj ljudi gledaju televiziju, a sve više gledaju YouTube, uključujući i kulturne i informativne sadržaje, odlučili smo da ovaj studio koristimo za snimanje emisija za naš YouTube kanal BalkaNA. Počeli smo emitovanjem nekih programa na tom kanalu. Sve će biti vezano sa Balkana, tu su sportske emisije, kulturne, zabavne, ali i životne priče koje ćemo objavljivati kao kratke filmove i dokumentarce. S obzirom da će ljudi govoriti lokalnim jezicima, sve ćemo raditi sa titlom i za tursku i ovdašnju javnost“, istakao je Gul.

Gul je također kazao i da treći oslonac “tronošca“ čini produkcija SEDEF Media. On je dodao da je turska javnost izuzetno zainteresirana za Bosnu i Hercegovinu i Balkan i da su mnogi dolazili da snimaju dokumentarce i filmove na ovim prostorima, ali da je uočen problem nedovoljnog poznavanja ove regije.

“Mi želimo pokriti i taj prostor s obzirom da ovdje radimo s ekipom koju čine mladi koji govore bosanski, turski i engleski jezik i koji dobro poznaju i turski balkansku kulturu. Želja nam je da to iskoristimo za kvalitetnu produkciju dokumentaraca i životnih priča koje možemo prodavati ili sami prikazivati“, rekao je Gul i dodao da se dugoročno može govoriti i o snimanju dugometražnih filmova u produkciji te kuće.

Ističući kako sva tri segmenta SEDEF Media već rade, Gul je kazao da je zadovoljan prvim odjecima u javnosti i da vjeruje u taj projekt.

“Iza projekta stoji SEDEF Fondacija koja je osnovala i Internacionalni Univerzitet u Sarajevu (IUS), kao i srednju i osnovnu školu i vrtić“, naglasio je Gul i dodao da je zadovoljan formiranim timom od deset ljudi u sjedištu i određenim brojem vanjskih saradnika.

Portal na bosanskom jeziku neće se prvenstveno fokusirati na dnevnopolitičke teme, dok će na turskom portalu biti više političkih dešavanja kako bi turska javnost imala bolji uvid u dešavanja na Balkanu.

Reklame, dokumentarci, promotivni video snimci su produkcijski proizvodi kojim SEDEF Media želi razviti saradnju sa kompanijama i promovisati potencijale BiH u Turskoj.

“Mi ćemo svoje priloge objavljivati na lokalnim jezicima baš zato što u Turskoj živi veliki broj ljudi porijeklom iz BiH i Sandžaka. Neki od njih znaju bosanski jezik, neki zaboravljaju, a neki su već zaboravili. Tako da će ti prilozi biti zanimljivi ljudima i zato nećemo raditi sinhronizaciju. Ljudi će u tim prilozima moći naći mnogo toga o svojim korijenima i kulturi“, kazao je Gul.

Cilj projekta SEDEF Medija je jačanje veza između Turske i BiH i ostatka Balkana. To će se prvenstveno raditi promocijom Turske na Balkanu i promocijom potencijala BiH i Balkana u Turskoj. Ta promocija neće biti svedena samo na turizam, već generalno na investicije.


“Imamo neke planove koje ćemo brzo realizirati u tom smjeru, a imamo iza sebe i IUS koji ima blizu 2.000 studenata i njihov potencijal. Možda ljudi ne znaju, na IUS-u postoji i Visual art odsjek i mi smo već zaposlili najbolju studenticu. To će i za studente biti dobra prilika da dođu do posla“, izjavio je Gul.

Podsjetivši da je blizu deset godina radio u Anadolu Agency, Gul je kazao da je ta medijska kuća učinila mnogo toga da ljudi na Balkanu saznaju više o Turskoj, a da i turska javnost bolje upozna BiH i Balkan te je dodao da kako i SEDEF Media na tom planu može učiniti dosta.

Ukazujući na društvene mreže kao najpopularniji medijski prostor mladih, Gul smatra da nove generacije žele znati više o zajedničkoj kulturi, vrijednostima i prilikama i da ih samo treba povezati u tome.

“Dosta fudbalera iz BiH igraju u Turskoj, od Pjanića, Miloševića, Višće, Hajradinovića i drugih. Ljude u Turskoj zanima odakle su oni, šta im roditelji rade i slično, a ovdje ljude zanima šta ti igrači rade u Turskoj, koliko su dali golova. Mi želimo povezivati mlade generacije preko kulture, sporta i naši programi na You Tube kanalu će se više bazirati na to, nego na politička dešavanja“, kazao je Gul.

Istakao je da SEDEF Media predstavlja zanimljiv projekt koji zasigurno ima svoje mjesto na medijskoj sceni u budućnosti, a što potvrđuje i interes koji je javnost pokazala već u prvim mjesecima njegovog rada.

“U Krakom roku smo uradili dosta stvari i to mi daje nadu da ćemo biti uspješni i na dugoročnom planu“, zaključio je Gul.

Pročitajte više: Interncionalna Gimnazija Sedef : Osvoji stipendiju i programiraj svoju budućnost

Pratite nas na Facebook akter.ba

Pratite nas na našim stranicama na

Vezane vijesti

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)