“Zara”: zanimljive činjenice o najpopularnijem brendu e-trgovine u industriji brze mode

ZARA
Izvor: Google

Osnovač je Amancio Ortega 1975. godine. Zara je među najpopularnijim brendovima na svijetu. Prošlo je 46 godina od kada je Ortega lansiro Zara brend. Kompanija se sada specijalizirala za brzu modu i uključuje proizvode koji se prodaju poput odjeće, dodataka, cipela, kupaćih kostima, ljepote itd.

Kompaniju dobro znamo po elitnom stilu po nevjerovatnim cijenama, jer Zara se godinama vraća svojim kupcima. a Čini se da ljudi jednostavno ne mogu dobiti dovoljno svog najomiljenijeg brenda.

Kako bi vam bio bliži vaš omiljeni brend, istražili smo neke zanimljive činjenice o Zari koje vjerojatno ranije niste znali.

Foto:google

Pa jeste li uzbuđeni što znate tajne kompanije brze mode?

Ali prije nego što podjelimo činjenicama o Zari, ne propustite priliku pročitati činjenice o drugim vodećim kompanijama za e-trgovinu koje smo istražili za vas.

Počnimo!

Inditex je matična kompanija Zare s nekim drugim poznatim brendovima odjeće poput Pull & Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho i Bershka.

Postoji približno 3.000 prodavaonica ovog brenda u 96 zemalja.

Najveće tržište je u Zarinoj njegovoj matičnoj Španiji sa 547 prodavaonica.

To uključuje Zara Kids i Zara home, a slijede Kina, Francuska, Rusija i Italija.

1975. godine, prije gotovo 46 godina, Ortega je pokrenuo prvu Zara trgovinu u centralnoj A Coruñi, Galicija, Španija.

Source : Hellomagazine

Gotovo 50% Zarinih proizvoda proizvedeno je u njenoj matičnoj Španiji.

Osnivač kompanije Zaru je u početku nazvao Zorba prema klasičnom filmu „Grk Zorba“.

Zarino skladište ima 5 miliona kvadratnih metara.

Može stvoriti i distribuirati 12.000 novih dizajna za samo 1-2 sedmice.

Kate Middleton, članica kraljevske porodice, također nosi Zaru.

Kompanija otprilike napravi preko 450 miliona predmeta godišnje.

Kompamija sarađuje s oko 1.801 dobavljača i 7.799 tvornica širom svijeta.

Prošle godine Zara je u socijalne programe širom svijeta uložila 49,2 miliona eura.

2015. godine Interbrand je Zaru rangirao na 30. poziciju u najboljim svjetskim brendovima,

Zara je pokrenula svoju internetsku web stranicu butika u septembru 2010. godine u Španiji, Velikoj Britaniji, Italiji, Njemačkoj, ali u Indiji su je pokrenuli 2017. godine.

Sama kompanija rukuje svim elementima poput dizajniranja, šivanja, distribucije i maloprodaje.

Zara ne ulaže u oglašavanje, nego promovira svoj brend otvaranjem novih trgovina u blizini vodećih brendova.

Foto: Google

Zarina filozofija je „Nema marketinga“, „Nema komunikacije“

Matična kompanija Zara obvezala se da će eliminisati upotrebu plastike iz svih svojih prodavnica do 2023. godine.

Zara je 2014. godine u svojoj prodavnici predstavila upotrebu RFID tehnologije, omogućavajući kompaniji da izvrši popis otkrivanjem radio signala.

Postaje najveći prodavač na svijetu koji podiže svijest o Detox kampanji.

Ovo su bile zanimljive činjenice o vašem omiljenom brendu Zara.

Izvor: ecommshala.com

Pratite nas na našim stranicama na

Vezane vijesti

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)