Uslužnost i ljubaznost su karakteristike uposlenika svakog hotela, a njihov je posao da gostima bude ugodno kako bi se opet vratili. Ipak, nisu im svi zadaci uvijek po volji. U turizmu je uvijek gost u fokusu i uposlenici ustanova znaju kako moraju učiniti sve da bi gost bio zadovoljan. Ipak, najteže je raditi s ljudima, pa oni kojima je upravo to posao znaju da su gosti ponekad iritantni, naporni i prije svega prezahtjevni.
Iako posao odrađuju sa osmijehom na licu, nisu im svi zadaci ugodni. Korisnici Reddita stoga su ih pitali koje su najiritantnije stvari koje gosti rade. Evo što su uposlenici hotela napisali.
1. Bila sam spremačica u hotelu. Kad gost u toalet baci iskorištene maramice, ostavi ih pod jastukom ili ispod kreveta, na tanjiru za čaj i kafu... Doslovno, bilo gdje. I kad ne povuku vodu u toaletu. To je grozno!
2. Redovno gosti koji me prekidaju dok se bavim drugim klijentima kao da su oni najvažniji.
3. Kad me roditelji navode kao primjer svojoj djeci koja se ne ponašaju lijepo. Na primjer, prao sam prozore kad je dijete u blizini bilo bučno. Roditelji su mu rekli da ako ne bude dobar i poslušan, mogao bi cijelog života prati prozore kao ovaj čovjek. Potpuno dehumanizirajuće, demoralizirajuće i u osnovi, nešto što se ne radi. To sam doživio toliko puta da sam prestao brojati.
4. Imali smo goste koji su otvorili mini bar, popili pivo, urinirali u prazne boce, vratili zatvarač i otišli. Nismo imali pojma. Sljedeći gost, stariji gospodin sa kćeri, tog je dana otpio gutljaj mokraće.
5. Kad nas gosti pokušavaju prevariti na podle načine. Na primjer, kad izbuše rupe na dnu konzerve pića u minibaru. To otkrijemo tek kad dođu sljedeći gosti. Ili, kad obave nuždu u ladici i ostave to ondje. Odvratno!
6. Mrzim kad gosti za svaku sitnicu tvrde da im je upravo to uništilo odmor. Svaki dan čitam kritike gostiju u našem hotelu, a najgore nas ocjenjuju oni kojima je odmor uništilo to što su morali čekati lift nekoliko minuta, ili je razina buke na recepciji bila previsoka. Ne razumijem kako mogu biti osjetljivi na takve sitnice.
7. Prije više godina radio sam u hotelu i nevjerovatna je količina ljudi koja naručuje poslugu u sobu, a onda otvore vrata bez odjeće. Čovječe, to je tvoja soba i u redu je ako želiš u njoj ležati gol, ali molim te, nabaci nešto na sebe prije nego što otvoriš vrata. U konačnici, dajemo ti ogrtač na korištenje!
8. Radio sam u održavanju hotela. Ako nešto slomiš u svojoj sobi, budi iskren i reci to na recepciji. U 99 % slučajeva neće ti to naplatiti, a nama daje vremena da to popravimo što prije, a ne da u panici jurimo kad sljedeći gost otkrije kvar!
9. Kad gosti pretpostavljaju da znamo ko su... Kako bih trebao upamtiti imena i lica svih gostiju u 300 soba kad sam konobar koji vas vidi prvi put! Također, nevjerojatna je količina ljudi koji kod odjave pokušavaju zanijekati naplatu usluga u sobu, unatoč činjenici da imamo njihov potpis za svaku pojedinu uslugu!
10. Iskreno, najviše me živcira kad se lokalni gosti hvale da poznaju vlasnika. Već si dobio ogroman popust! Prestani tražiti svaku sitnicu besplatno i misliti da na to imaš pravo