Dobrodošli u svijet druge generacije sportskog automobila Toyota 86, koji se klanja s više snage, otmjenijeg izgleda i iste misije kao i njegov prethodnik: pružiti pristupačnu zabavu za mase.
Toyota je otkrila novi 86 u Japanu sa partnerom Subaruom koji prvi put brzinu.
Iako njih dvoje nose različite omote, 86 je opet u velikoj mjeri identičan automobil kao BRZ. Iza rešetke Toyota Gazoo Racing nalazi se 2,4-litarski motor sa četiri četvorocilindra, bez turbopunjača, koji čini 230 konjskih snaga i obrtni moment od 184 funte.
Morat ćemo pričekati jedinice s američkim specifikacijama kako bismo vidjeli da li 86 zaista daje par više konjskih snaga od BRZ-ovih 228 KS ili je pretvaranje kilovata u konjske snage izdašno.
Tc Poput BRZ-a, 2,4-litarski motor zamjenjuje 2,0-litreni agregat sa više od 20 KS i gotovo 30 dodatnih lb-ft.
Vozači će ponovo imati mogućnost šestostepenog ručnog ili automatskog mjenjača, a obojica šalju snagu isključivo na zadnje gume, dimenzija 215/40, baš poput onih na BRZ-u. Set točkova od 18 inča su standardni.
S ručnim mjenjačem, sprint od 0 do 62 km / h trebao bi trajati 6,3 sekunde - više od 1 sekunde brže od odlaznih 86 - a težina se samo poveća za 23 kilograma u usporedbi s novim i starim automobilima.
Roadshow razumije da je 86 zaista kasnio u Toyotinoj režiji kako bi se novi kupe više razlikovao od Subaru-a BRZ, a od zvuka, cilj inženjera bio je stvoriti još sportskiji automobil.
Kompanija je rekla da su se Toyota i Subaru uključili u "prijateljsko rivalstvo" kada su oba tima razvila automobile, a prvi je radio na tome da naprave nešto malo više sirovog.
Nije u potpunosti drugačije od načina na koji se trenutni 86 i BRZ postavljaju, sa Subaru verzijom „luksuznijom“ od njih dvije, ali zvuči kao da je Toyota radila na tome da pojača senzaciju, barem na papiru. Proizvođač automobila obećava "različit" osjećaj vožnje u odnosu na svog rođaka iz kompanije kako bi zadovoljio cilj postignutih performansi.
Čvrstoća tijela povećana je za 50% u odnosu na stare 86, dok upotreba aluminijuma za krovne ploče pomaže da nisko težište bude žarišna točka. Aluminij se takođe probija do bokobrana kako bi smanjio težinu praznog vozila. Nova sedišta i revidirani prigušivači takođe doprinose minimalnom povećanju težine. U međuvremenu, funkcionalni aerodinamični komadi kaplju iz kampanja moto sporta Gazoo Racing.
Prisutna dodatna težina vjerovatno dolazi iz činjenice da je novi Subaru-ov EyeSight paket 86 tehnologija za pomoć vozaču u 86 paketa. Cijeli komplet i kavuodl ovog puta dolaze za vožnju.
Kad smo već kod kompleta, kabina ostaje područje usmjereno na vozača, i poput BRZ-a dobiva novi 7-inčni zaslon. Kokpiti su identični mojim očima kada uspoređujem fotografije, ali materijali u odlaznih 86 prilično su dobri za cijenu, i nadam se da će 2022 86 to i dalje održavati.
Kada se vozači popnu, Toyota kaže da se izvrstan niz animacija pokreće nadahnuto i iz bokserskog motora automobila.
Aktuelni 86 apsolutno utjelovljuje radost "sporo-brze" vožnje, a mi smo prilično spremni sjesti za volan ovog novog. Do sada se čini da evolucijske promjene nose 2022. godinu 86, ali znate što kažu, ne popravljajte ono što nije slomljeno. Novi automobil prodaje se u Japanu ove jeseni, a američko predstavljanje ne bi trebalo previše zaostajati.
PROČITAJ VIŠE:Zanimljive činjenice o automobilskoj industriji