Televizor koji spaja vrhunski prikaz, zvuk i gaming: Predstavljamo Samsung Neo QLED

Noviteti

DOLASKOM zime sve više vremena provodimo kod kuće, u toplini vlastitog dnevnog boravka. Kvalitetan televizor u tim trenucima često ima središnju ulogu, a da bi uživanje doista bilo na najvišoj razini pobrinuo se Samsung s vrhunskim Neo QLED televizorima. Bez obzira preferirate li gledati omiljene serije i filmove ili pak više uživate u gamingu, uz vrhunsku kvalitetu slike i zvuka Neo QLED televizori sa svojim naprednim značajkama će oduševiti i najzahtjevnije korisnike i omogućiti vam besprijekorno iskustvo gledanja u udobnosti vlastitog doma.

Napredni vizualni detalji

Uz Neo QLED televizore, doživite čišću i oštriju sliku kao nikad dosad s naprednim vizualnim detaljima. Revolucionarni Neo Quantum Pro 8K procesor sadrži naprednu tehnologiju koja pomoću umjetne inteligencije maksimalno optimizira prikaz u 8K rezoluciji na temelju podataka dobivenih iz čak 16 neuronskih mreža bez obzira na sadržaj koji se prikazuje na televizoru.

Automatsko prilagođavanje

Neo QLED 8K televizori koriste zaslon sa 100% dubinom boje te Quantum Dot tehnologiju za analizu razine svjetlosti i optimizaciju prikaza boja na zaslonu kako bi prikaz u potpunosti odgovarao ambijentu. Značajka Adaptive Picture također automatski mijenja svjetlinu i kontrast zaslona ovisno o uvjetima osvjetljenja u sobi, kao i o sadržaju koji se prikazuje.

Ove značajke posebno će se svidjeti gamerskoj populaciji, koja zna da se u igrama često vrlo dinamično izmjenjuju pozadine pri čemu je bitno da i najmanji detalj bude jasno uočljiv. U kojem god ambijentu se nalazili, Quantum Matrix Pro tehnologija donosi značajno smanjenje probijanja pozadinskog osvjetljenja oko predmeta na TV slici (blooming) te je zahvaljujući inovativno sićušnim Quantum Mini LED diodama popraćena preciznim osvjetljenjem koji omogućava prikaz dubokih tonova crne boje s izraženim detaljima.

Spoj zvuka i umjetne inteligencije

Iako kad pomislimo televizor najčešće prvo razmišljamo o slici, kvalitetan zvuk jednako je bitan za vrhunsko iskustvo uživanja u omiljenim sadržajima. Samsung Neo QLED televizori opremljeni su inovativnim tehnologijama koje osiguravaju iznimnu reprodukciju zvuka, kao što su Adaptive Sound tehnologija koja pomoću umjetne inteligencije optimizira zvuk na temelju analize scena u stvarnom vremenu uzimajući u obzir sadržaj koji se prikazuje na zaslonu i Object Tracking Sound Pro tehnologija uz pomoć koje Neo QLED televizori reproduciraju zvuk na optimalno mjesto u prostoriji zahvaljujući pozicioniranju na zvučniku.

Kako se radnje na zaslonu pomiču, tako se unutar vašeg dnevnog boravka i spavaće sobe pomiče zvuk. Ove značajke posebno dolaze do izričaja za vrijeme igranja video igara i omogućavaju gamerima da budu uživljeni u igru kao da se ona zaista odvija oko njih.

Ako želite televizor koji će vam omogućiti nesmetano uživanje u omiljenim filmovima i serijama uz najveću kvalitetu prikaza i zvuka, a u isto vrijeme i biti savršen odabir za igranje najnovijih video igara uz Samsung Neo QLED zasigurno nećete pogriješiti. Više informacija o Samsung Neo QLED seriji te dostupnim modelima proučite na https://www.samsung.com/hr/tvs/qled-tv/highlights/.

Pratite nas na našim stranicama na

Vezane vijesti

Odgovori