"U ovim trenucima tuga pokriva sva ostala osjećanja. Ali uskoro će tuga napraviti mjesta za zahvalnost, za ono što je promijenio, pokrenuo, postigao i omogućio tolikom broju ljudi. Ostaćemo s poštovanjem i ljubavlju povezani s njim. Naš zadatak i Odgovornost je nastaviti životno djelo u svom duhu.
Hvala vam što nas podržavate u tome."
Dietrich Mateschitz je rođen 20. maja 1944. godine u Sankt Marein im Mürztalu. Nakon studija poslovne administracije na Univerzitetu primijenjenih nauka u Beču, sada Univerzitetu za ekonomiju i biznis, u početku je radio za Jacobs Kaffee i Blendax. Tokom poslovnog putovanja saznao je za azijsko energetsko piće "Krating Daeng", ili "Red Bull" na engleskom, stekao prava na licencu i osnovao kompaniju zajedno sa tajlandskom proizvođačkom porodicom Yoovidhya sredinom 1980-ih.
PRIČA O USPJEHU U SPORTU
Kao rezultat toga, Red Bull je vodio izuzetno ofanzivnu marketinšku strategiju, koja je sve više uključivala sponzorstvo u sportskom sektoru. Isprva se više radilo o ekstremnim sportovima, ali postepeno je popularan sport došao u fokus – od fudbalskog kluba Red Bull Salzburg do hokejaških timova i vlastitih timova Formule 1. Kao suosnivač fondacije "Wings for Life", Mateschitz je podržao istraživanje o liječenju paraplegije. (APA/ur.)