Da li ste znali da Netflix kontroliše vaše odluke? Da, dobro ste čuli. Prema onome što pretražujete i na koji način donosite odluke Netflix vam donosi prijedloge. Za sve serije pripremljeni su različite istaknute fotografije, koje će različite gledaoce privući.
Svijet je zbog pandemije provodio više vremena u zatvorenom. Upravo za to Netflix se, više nego ikad, prilagodio gledaocima. Već dugi niz godina ova kompanija razvija pametne trikove kako bi angažovao gledatelje i zadržao ih na svojoj platformi. Jedan od načina jesu svakako personalizovane fotografije za isti program. Ova praksa kritikovana je od raznih stručnjaka, budući da su optuženi za davanje lažnih informacija. Ipak, to je strategija koja očito daje najbolje rezultate, te zadržava korisnike na ovoj platformi satima.
Uzet ćemo primjer serije „Stranger things“.
Ukoliko volite starije filmove i bili ste zaluđenik „Ghostbustersa“, onda će se prema algoritmu vama prikazati istaknutu fotografiju u tom maniru. Ali to nije jedina koja je pripremljena zaistu seriju. Kako bi privukli gledaoce, marketinški stručnjaci kompanije Netflix, kreirali su vizual za ljubitelje horora ili trilera. Sve pripremljene vizuale možete pogledati u nastavku.
Možda još jedan idealan primjer jeste serija „Riverdale“.
Riječ je o seriji koja prati priču školske ekipe i svih nezgoda koje su im se dogodile. Zbog radnje koja se odvija ova serija privući će ljubitelje misterije, neizvjesnosti i napetosti. Međutim, Netflix je otišao korak dalje. Želi da privuće još gledaoca, a to će učiniti upravo istaknutim fotografijama, predstavljajući ovu seriju kao jednu ljubavnu priču. To nije netačno u potpunosti, ali fokus cijele serije nije na zamiljivom trouglu Archia, Betty i Veronice.
Pitate se zašto je ovo pravi potez? Kao što znate, ljudi su vizuelna bića. Netflix je otkrio da je najveći uticaj na odabir filma bila upravo minijatura. Više personalizacije vizuelnih slika jednake su najvećim prilikama za gledanje bilo kojeg filma ili serije. To se dešava čak i onda kada to nije najbolje za vas.