U većini kantona u Bosni i Hercegovini drugo polugodište počinje ovog ponedjeljka. Ali, epidemiološka situacija će diktirati i odvijanje nastave.
Kada je riječ o Kantonu Sarajevo - mjere ostaju kao i u prvom polugodištu.
Kako je minsitrica obrazovanja KS Naida Hota-Muminović ranije rekla, procjena struke da se mogu otvoriti školski prostori.
"Odgovorno ćemo posmatrati razvoj situacije", navela je Hota-Muminović.
ZDK: Nastava prolongirana
Nastava u Zeničko-dobojskom kantonu je prolongirana za još sedam dana te će učenici krenuti sa nastavom 7. februara. Razlog je povećan broj zaraženih osoba.
Propuštena nastava će se nadoknaditi u junu.
To je za Fenu potvrdio ministar obrazovanja, nauke, kulture i sporta ZDK-a Spahija Kozlić.
"Krizni štab je analizirao podatke o broju zaraženih nastavnika i drugog osoblja te je donio preporuku da se za još sedam dana prolongira početak drugog polugodišta. Pred ovu sam sjednicu razgovarao s direktorom Instituta za zdravlje i sigurnost hrane Zenica Senadom Huseinagićem, koji je pitao da li, ako bude preporučeno da se odgodi početak drugog polugodišta, ima prostora za nadoknadu nastave", kazao je Kozlić.
U Hercegovačko-neretvanskom kantonu nastava je počela 24. januara.
Nešto drugačije je u Bosansko-podrinjskom kantonu gdje će učenici krenuti danas sa nastavom - ali online prvu sedmicu. Pratit će se razvoj epidemiološke situacije.
KS: Online nastava i psihičke poteškoće
Ministarstvo za odgoj i obrazovanje KS prvi put je u maju 2021. provelo istraživanje o mentalnom zdravlju djece/učenika, nastavnika i roditelja. Formirana je radna grupa koja je napravila analizu rezultata istraživanja.
Na osnovu analize dr.sci. Remzija Šetić, psiholog i član radne grupe, dao je preporuke i zaključke iz kojih možemo izdvojiti:
„Tokom pandemije COVID-19, restrikcije koje su korištene u toku on line nastave, kod znatnog broja djece evidentirane su različite psihičke poteškoće. Od 9,3 do 13,7 posto djece ispoljavalo je različite emocionalne i ponašajne poteškoće, hiperaktivnost i poteškoće u odnosu sa vršnjacima.
"Uz poziv na odgovornost u poštivanju propisanih i preporučenih higijensko-epidemioloških mjera, te uz stalno praćenje broja oboljelih u Kantonu Sarajevo, Ministarstvo će držati otvorenom komunikaciju sa odgovornim akterima odgojno-obrazovnog i zdravstvenog sistema, te će u skladu s tim po potrebi mijenjati odluke o modelu nastave"; navodi s u saopćenju iz Vlade KS.
Na osnovu analize dr.sci. Remzija Šetić, psiholog i član radne grupe, dao je preporuke i zaključke iz kojih možemo izdvojiti:
„Tokom pandemije COVID-19, restrikcije koje su korištene u toku on line nastave, kod znatnog broja djece evidentirane su različite psihičke poteškoće. Od 9,3 do 13,7 posto djece ispoljavalo je različite emocionalne i ponašajne poteškoće, hiperaktivnost i poteškoće u odnosu sa vršnjacima.
"Uz poziv na odgovornost u poštivanju propisanih i preporučenih higijensko-epidemioloških mjera, te uz stalno praćenje broja oboljelih u Kantonu Sarajevo, Ministarstvo će držati otvorenom komunikaciju sa odgovornim akterima odgojno-obrazovnog i zdravstvenog sistema, te će u skladu s tim po potrebi mijenjati odluke o modelu nastave"; navodi s u saopćenju iz Vlade KS.
Prročitajte više: U Kantonu Sarajevo 1.106 novozaraženih koronavirusom, preminulo šest osoba
Pratite nas na Facebook akter.ba