“Radije bih radio sa sjajnim partnerima na ne tako sjajnoj ideji, nego na sjajnoj ideji sa ne baš dobrim partnerima”, kaže za BBC-ijev CEO Secrets Brajan Česki, suosnivač kompanije Airbnb.
Airbnb postoji od 2008. godine kada su dva dizajnera ugostila tri putnika koji traže smještaj u svom domu.
Danas milijuni domaćina i gostiju otvaraju besplatni račun na Airbnbu kako bi mogli oglašavati svoj smještaj. Ili boraviti u jednom od njih koji se nudi u cijelom svijetu. Zanimljivo je da su sva tri suosnivača i danas u kompaniji, prenosi Blic.
Česki kaže da postoji velika opsesija oko toga kako pronaći dobru ideju i kako odabrati dobro tržište.
- Nakon 13 godina od osnivanja kompanije, mislim da je važnije s kim radite, umjesto sa onim što radite. Iskreno, je li Airbnb bila dobra ideja? Iznajmljujemo madrace u stanu dizajnerima da spavaju u našoj spavaćoj sobi za 70 USD dnevno? To nije izgledalo kao dobra ideja - kaže Česki i dodaje da je pokušao prikupiti 150.000 dolara kako bi prodao 10 posto kompanije, ali su se teško sastajali s ljudima koji bi ulagali.
"Ali ako imate dobre ljude oko sebe, možete potaknuti ideju koja izgleda ludo", kaže on.
Česki kaže da je glavni razlog neuspjeha startupa povlačenje osnivača / partnera jer gube motivaciju ili ostaju bez novca.
- Zato je mislim da je najvažnije imati partnere koji će vas podržati - kaže suosnivač Airbnb -a, čija je vrijednost krajem prošle godine skočila na 100 milijardi dolara.