Prema standardima mnogih, BMW M4 Competition sa svojim 3,0-litarskim twin-turbo rednim šestakom, koji razvija 503 KS, sasvim je dovoljno snažan, no očigledno je da eksperti u AC Schnitzeru misle drugačije.
Njemački tuner AC Schnitzer nudi dva paketa poboljšanja performansi za BMW M4 Competition u coupe i kabrioletskoj izvedvi. Prvi paket povećava snagu, kako izbacuju na "valjcima", na 582 KS, a drugi na 602 KS. Kako to direktno utječe na performanse, zasad nije poznato. Ali realno je očekivati da se radi o poboljšanju u odnosu na standardni model... Model koji od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,9 sekundi i dostiže maksimalnih 290 km/h.
Tuner nudi i poboljšanja ovjesa uključujući nove opruge, koje spuštaju M4 do 20 mm. Tako i RS podesive amortizere koji omogućavaju spuštanje do 40 mm. U ponudi su nove lagane 20-inčne AC3 i AC1 felge u srebrenoj/antracit ili sjajnoj crnoj boji.
Naravno, AC Schnitzer je pripremio i komponente za karoseriju koje poboljšavaju downforce. One uključuju prednji spliter koji stvara dodanih 40 kg potiska i ekskluzivno je namijenjen coupeu, kao i novi stražni spojler koji stvara dodatnih 50 kg potiska.
Među opcijama za unutrašnjost je upravljač presvučen Nappa kožom i crnom Alcantarom s centralnim markerom, a u ponudi su i aluminijski detalji u formi lopatica za promjenu stepena prijenosa, papučica, naslona za nogu i drugo.
Prema standardima mnogih, BMW M4 Competition sa svojim 3,0-litarskim twin-turbo rednim šestakom. Model razvija 503 KS, sasvim je dovoljno snažan, no očigledno je da eksperti u AC Schnitzeru misle drugačije.