Epidemiološka situacija: Danas počinje škola u većem dijelu BiH

Počinje nastava

U većini kantona u Bosni i Hercegovini drugo polugodište počinje ovog ponedjeljka. Ali, epidemiološka situacija će diktirati i odvijanje nastave.

Kada je riječ o Kantonu Sarajevo - mjere ostaju kao i u prvom polugodištu.

Kako je minsitrica obrazovanja KS Naida Hota-Muminović ranije rekla, procjena struke da se mogu otvoriti školski prostori.

"Odgovorno ćemo posmatrati razvoj situacije", navela je Hota-Muminović.

ZDK: Nastava prolongirana

Nastava u Zeničko-dobojskom kantonu je prolongirana za još sedam dana te će učenici krenuti sa nastavom 7. februara. Razlog je povećan broj zaraženih osoba.

Propuštena nastava će se nadoknaditi u junu.

To je za Fenu potvrdio ministar obrazovanja, nauke, kulture i sporta ZDK-a Spahija Kozlić.

"Krizni štab je analizirao podatke o broju zaraženih nastavnika i drugog osoblja te je donio preporuku da se za još sedam dana prolongira početak drugog polugodišta. Pred ovu sam sjednicu razgovarao s direktorom Instituta za zdravlje i sigurnost hrane Zenica Senadom Huseinagićem, koji je pitao da li, ako bude preporučeno da se odgodi početak drugog polugodišta, ima prostora za nadoknadu nastave", kazao je Kozlić.

U Hercegovačko-neretvanskom kantonu nastava je počela 24. januara.

Nešto drugačije je u Bosansko-podrinjskom kantonu gdje će učenici krenuti danas sa nastavom - ali online prvu sedmicu. Pratit će se razvoj epidemiološke situacije.

KS: Online nastava i psihičke poteškoće

Ministarstvo za odgoj i obrazovanje KS prvi put je u maju 2021. provelo istraživanje o mentalnom zdravlju djece/učenika, nastavnika i roditelja. Formirana je radna grupa koja je napravila analizu rezultata istraživanja.

Na osnovu analize dr.sci. Remzija Šetić, psiholog i član radne grupe, dao je preporuke i zaključke iz kojih možemo izdvojiti:

„Tokom pandemije COVID-19, restrikcije koje su korištene u toku on line nastave, kod znatnog broja djece evidentirane su različite psihičke poteškoće. Od 9,3 do 13,7 posto djece ispoljavalo je različite emocionalne i ponašajne poteškoće, hiperaktivnost i poteškoće u odnosu sa vršnjacima.

"Uz poziv na odgovornost u poštivanju propisanih i preporučenih higijensko-epidemioloških mjera, te uz stalno praćenje broja oboljelih u Kantonu Sarajevo, Ministarstvo će držati otvorenom komunikaciju sa odgovornim akterima odgojno-obrazovnog i zdravstvenog sistema, te će u skladu s tim po potrebi mijenjati odluke o modelu nastave"; navodi s u saopćenju iz Vlade KS.

Na osnovu analize dr.sci. Remzija Šetić, psiholog i član radne grupe, dao je preporuke i zaključke iz kojih možemo izdvojiti:

„Tokom pandemije COVID-19, restrikcije koje su korištene u toku on line nastave, kod znatnog broja djece evidentirane su različite psihičke poteškoće. Od 9,3 do 13,7 posto djece ispoljavalo je različite emocionalne i ponašajne poteškoće, hiperaktivnost i poteškoće u odnosu sa vršnjacima.

"Uz poziv na odgovornost u poštivanju propisanih i preporučenih higijensko-epidemioloških mjera, te uz stalno praćenje broja oboljelih u Kantonu Sarajevo, Ministarstvo će držati otvorenom komunikaciju sa odgovornim akterima odgojno-obrazovnog i zdravstvenog sistema, te će u skladu s tim po potrebi mijenjati odluke o modelu nastave"; navodi s u saopćenju iz Vlade KS.

Prročitajte više: U Kantonu Sarajevo 1.106 novozaraženih koronavirusom, preminulo šest osoba

Pratite nas na Facebook akter.ba


Pratite nas na našim stranicama na

Vezane vijesti

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)