Ako možete kupiti samo jedan Porsche, ovo ćete možda htjeti preko 911.
Šta je 718 Cayman GTS 4.0?
718 je Porscheov početni sportski automobil; Kajman je kupe verzija. (Nekada je to bio samo "Kajman", ali Porsche je dodao 718 kako bi automobilu posudio imprimatur nalik na 911. I dalje ga možete nazvati Kajmanom.)
GTS označava Gran Turismo Sport, što za Porsche znači sportski, ali ipak razumno za vožnju po putu. A 4.0 znači 4.0-litarski motor sa šest motora sa atmosferskim usisavanjem koji se nalazi odmah iza vozača. Ako želite malo na otvorenom, tu je i 718 Boxster GTS 4.0, ali ja sam vozio kupe verziju, pa o tome govori ova recenzija.
Je li 718 Cayman GTS 4.0 nov?
Novo. Cayman generacije 982 debitirao je 2016. godine, tako da je njegov model do sada već dobro prošao. GTS 4.0 zamijenio je uobičajenu GTS opremu za model 2020. godine.
Why is the 718 Cayman GTS 4.0 special?
Porsche je slušao šta ljudi žele. Tehnički su uradili majstorski posao sa Kajmanom generacije 982; modeli nadmašuju prethodne verzije, a to čine uprkos prelasku na manje, efikasnije četverocilindrične motore. No entuzijasti ne misle da ti motori zvuče tako dobro ili nude istu visceralnu privlačnost kao stare šesterokutne motorke s prirodnim usisavanjem.
Tako je Porsche entuzijastima dao ono što su htjeli: veliki, glatki 4,0-litarski stan-šest sa prirodnim usisavanjem. Ponudili su tu pogonsku jedinicu u tvrdoglavom Caymanu GT4 2019. godine, a zatim je prošle godine, u skromno podešenom obliku, prenijeli na GTS 4.0 usmjereniji na cestu.
Neki bi tvrdili da je 718 Cayman najbolji Porscheov čisti automobil za vozače, sa svojim rasporedom sa zadnjim pogonom i pogonom na stražnje kotače. Ovo izdanje dolazi s nekim od najboljih Porscheovih tehnologija, poput sniženog PASM sportskog ovjesa, Porsche vektoriranja obrtnog momenta, paketa Sport Chrono, sportskog ispušnog sistema sa Caymana GT4 i šestostepenog ručnog mjenjača koji ima dvostruki zamašnjak 911 GT3. Ubacite taj 4.0-litarski flat-six i imat ćete ono što bi-za mnoge-moglo biti savršen Porsche.
Kako "ide" 718 Cayman GTS 4.0?
Morate voziti 718 Cayman GTS 4.0 drugačije od mnogih modernih automobila. Automobili s turbopunjačem pružaju bolje performanse, ali s motorom s atmosferskim usisavanjem morate stvari povisiti u rasponu okretaja. Najveći okretni moment dolazi pri 5.000 o / min sa crvenom linijom od 7.800 o / min. To je zabavan način vožnje, a vi ćete biti nagrađeni s užitnim motorom koji cvili odmah iza vaše glave. Ostali sportski automobili imaju veću snagu, ali 394 KS ovdje je otprilike onoliko koliko možete koristiti na pravom putu.
Rukovanje? Pa, jednostavno ne može biti mnogo bolje od ovoga. Čak je i osnovni 718 Cayman poznat po svom rukovanju, ali ovo je najbolja verzija automobila u ponudi. Automobil pruža gotovo neusporedivu sinergiju između vozača i automobila. Bilo da urezujete zavoje ili kosite po prometu na autoputu, mislite da se automobil kreće samo s najmanjim podešavanjem kotača. Povratne informacije se vraćaju iz automobila do vozača, dajući vam taktilni osjećaj o interakciji guma s valovitim pločnikom ispod vas.
Da, drugi proizvođači mogu vam izraditi precizni instrument. Ali Porschei - čak i oni raci - takođe su solidni, razumni svakodnevni automobili (zašto imati automobil ako ga ne vozite?). Cayman GTS 4.0 je intuitivan i neosetljiv. Vozi se čvrsto, ali i udobno po lošim cestama. Automobil se čak i dobro snašao - uprkos spuštenom ovjesu - kada me je greška u navigaciji čovjeka sjeverno od Ann Arbora ostavila na neravnoj zemljanoj stazi.
Kako izgleda 718 Cayman GTS 4.0 unutra?
Niko ne kupuje Kajman za unutrašnjost. Uredu je. Putnički prostor je ugodan, ali se može servisirati. Prostor za odlaganje je iznenađujuće prostran sa zadnjim rasporedom motora koji pruža i prtljažnik i prtljažnik. Materijali su lijepi. Dobivate tipične Porscheove osobenosti poput skrivenih držača za čaše i lijevo od umetka ključa na kotaču (u slučaju da morate stati, spustiti se i negdje započeti Le Mans). Središnja konzola sa dugmadima izgleda zastarjela, a Porscheov mali 7,0-inčni infotainment uređaj zavukao bi se u mnogo jeftinije automobile.
Je li 718 Cayman GTS 4.0 dobra vrijednost?
Mislim da jesam. Cijena je velika: Cayman GTS 4.0 počinje od 87.400 USD, a moj tester po cijeni od 100.990 USD. Međutim, to je 13.800 dolara jeftinije od Caymana GT4, što vam daje 20 dodatnih konjskih snaga koje nikada nećete koristiti. A ako ovih dana želite 4,0-litarski 911 s atmosferskim usisavanjem, morate nivelirati sve do GT3, koji počinje sjeverno od 160.000 dolara.
Naravno, mogli biste uštedjeti novac i dobiti sličnu snagu od Toyote Supre. Ali imaće automatiku, imaće turbopunjač … i moraćete da gledate Supru svaki dan.
Izvor: https://www.gearpatrol.com/