Skrivene poruke koje se kriju iza poznatih logotipa

Sigurno se pitate šta to toliko može biti skriveno iza jednog logotipa? Kada kreatori rade na izradi svog brend identitetam mnogi se odluče da inkorporiraju skrivena značenja. Donosimo vam osam takivih primjera!

The Beats

Ovaj logotip na prvu izgleda sasvim obično. Međutim čak i ovdje se sakrila skrivena poruka. Okrugli dio ima za zadatak da predstavlja slušalicu. Slobo „b“ pozicinirano je na način da kreira slušalice za uši. Pametan potez!

The Cisco

Ovaj logotip izgleda kao skupina skladnih vertikalnih linija. Plave linije iznad samog naziva predstavlja Golden Gate most u SanFrancisku. Baš tu je i sjedište navedene firme.

Toyota

Ekipa iz Toyote rekla je kako se ovalni oblaci ispresjeaju i „formiraju uniju između kupca i proizvoda“. Prazan prostor u pozadini predstavlja Toyotin tehnološki napredak i  neograničene mogućnosti koje predstoje. Pored toga, logotip sadrži svaki abecedni naziv kompanije.

Baskin Robbins

Rozi dio slova „BR“ dio su logotipa i predstavljaju broj 31. To je broj različitih okusa sladoleda koje možete pronaći u ponudi Baskin Robbins-a kroz historiju.

LG

Kompanija LG ima sastoji se od strateški postavljenih slova L + G. Ono što možda ne vidite na prvu jeste da slova formiraju facu, na taj način su se uspjeli više približiti svojim klijentima. Primjetite li tačku u lijevom uglu? Ona bi trebala biti oko koje sve vidi i posmatra.

FedEx

Ova kompanija je još jedan primjer efektno ikorištenog „negativnog prostora“. Kompanija koja se bavi transportom i dostavom između slova „e“ i „x“ krije strelicu. Ona aludira na brzinu dostave proizvoda. Jednom kad je vidite, ne možete je više izbaciti iz glave!

Hyundai

Za slovo „H“ u logotipu mnogi su posumnajli da se veže za sam naziv Hyundai. Međutim, ono također predstavljai dvoje ljudi koji se rukuju prilikom susreta. Na ovaj način htjeli su prezentovati specifičnu vezu između kupca i prodavača.

Unilever

Ova kompanija u svojoj proizvodnji ima ogroman broj proizvoda. Upravo zbog toga, teško je upratiti sve što imaju. Bez brige, ekipa iz Unilever pobrinula se da vam olakša! Naime, njihov logotip sadrži gotovo sve što kompanija ima u svojoj ponudi. Pametno, zar ne?

Pročitajte više: Audi od svog početka, pa sve do danas - Evolucija logotipa

Pratite nas na našim stranicama na

Vezane vijesti

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)