Južnokorejski slatkiš koji je predstavljen kao jedan od smrtonosnih izazova u Netflixovoj hit seriji Squid Game postala je ludnica u svijetu, potaknuvši posao prodavača slatkiša koji je za emisiju osigurao slatkiše.
Emisija je postala viralni hit prikazujući igre iz djetinjstva sa smrtonosnim posljedicama.
Jedan od izazova je što su natjecatelji bez emisije u emisiji isklesali simbol urezan u šećernu bombonu zvanu dalgona bez pucanja cijelog komada ili riskirali da ih pucaju maskirani izvršitelji.
Dalgona se obično prodaje u različitim oblicima, ali Squid Game sadrži četiri, trokut, krug, zvijezdu i kišobran. Jedan komad je oko 2.000 južnokorejskih vona (1,68 USD), ali možete dobiti ponudu "kupi jedan, dobij jedan besplatno" ako ne riješite prvi.
Yong-hui (37) proizvodi dalgonu posljednjih osam godina u univerzitetskom okrugu u glavnom gradu Seulu.
On i njegovi saradnici upotrijebili su 15 kg šećera za izradu 700 bombona za snimanje treće epizode emisije, koju Netflix opisuje kao jednake dijelove "slatko i smrtonosno".
Kako je popularnost emisije narasla od premijere prošlog mjeseca, An nije uspio otići kući tjedan dana kako bi zadovoljio potražnju željnih obožavatelja Squid Game-a koji počinju u redu ispred njegove ulične kuhinje od dva kvadratna metra u 11:00 .
Sada prodaje više od 500 dalgona dnevno od manje od 200 prije premijere emisije.
"Mislimo da bismo i ovdje trebali staviti pušku", rekao je An, nasmijavši se na referencu na prevelike posljedice emisije na neuspjeh.
U ponedjeljak, otkrivajući listu svojih najpopularnijih sadržaja na događaju u Los Angelesu, izvršni direktor Netflixa Ted Sarandos rekao je da je Squid Game na dobrom putu da postane najgledanija emisija platforme za streaming.
Drama kičastog razdoblja Bridgerton trenutno drži tu poziciju, s više od 82 miliona računa koji su gledali emisiju. Extraction, s Chrisom Hemsworthom u glavnoj ulozi, najpopularniji je film, sa 99 milijuna.
U emisiji se potlačeni takmičari bore za nagradu od 45,6 milijardi osvojenih takmičenjem u igrama koje podsjećaju na idiličnije pred-digitalno vrijeme.
Netflix je u članku o stvaranju emisije rekao da je odabir režisera Hwang Dong-hyuka za igre iz djetinjstva bio namjeran kako bi predstavu učinio relativnijom za publiku.
Za Južnokorejce, prodavači dalgone bili su stalci ispred škola do početka 2000 -ih, ali je trend od tada utihnuo i prema An slatkiši su još stariji.
"Toliko sam čuo o dalgonskom izazovu od svog tate i bake i uvijek sam bio znatiželjan", rekao je Lee You-hee, sveučilišni brucoš u Seulu.
"To je bio moj prvi pokušaj i bio sam šokiran kako se lako lomi!" rekla je nakon što nije uspjela izazov stojeći kraj Aninog štanda.
U skladu s viralnom eksplozijom emisije, međunarodni gledatelji objavljuju svoje napore u stvaranju dalgone i prenošenju izazova na platformi za razmjenu video zapisa TikTok i drugim društvenim medijima.
PROČITAJTE VIŠE: 13 najgledanijih Netflix-ovih originalnih serija