MARKETINŠKI potez kanadske IKEA-e inspiriran Cristianom Ronaldom postao je viralni hit.
Staklenu bocu nazvali su Cristiano i prodaju je pod opisom "boca za višekratnu upotrebu, samo za vodu". "Pijte vodu, održivo", napisali su još na društvenim mrežama.
MARKETINŠKI potez kanadske IKEA-e inspiriran Cristianom Ronaldom postao je viralni hit.
Staklenu bocu nazvali su Cristiano i prodaju je pod opisom "boca za višekratnu upotrebu, samo za vodu". "Pijte vodu, održivo", napisali su još na društvenim mrežama.
"Dajte povišicu marketinškom timu", "Kakav odličan marketing", "Odlično, jako pametna ideja", pisali su oduševljeni kupci.
Podsjećamo, Ronaldo je tijekom presice na Euru sklonio dvije sponzorske boce Coca-Cole i zamijenio ih vodom. "Pijte vodu!" poručio je. Potez Portugalca u kratko vrijeme učinio je da dionice Coca-Cole izgube čak četiri milijarde dolara.
"Na dolasku na konferenciju za medije igračima je ponuđena voda, uz Coca-Colu i Coca-Colu Zero", rekao je kratko glasnogovornik Coca-Cole nakon Ronaldovog poteza te dodao da "svatko ima pravo piti što želi". "Svi imaju svoje ukuse i potrebe", naglasio je.
Ronaldo često naglašava važnost zdrave prehrane pa je nedavno izjavio da se ljuti na svog 10-godišnjeg sina zbog Cole.
"Ljuti me jer pije Coca-Colu i Fantu, svađam se s njim kad jede čips, krumpiriće i sve to. Čak me i moja mala djeca pogledaju kad jedu čokoladu", rekao je Cristiano prošle godine.