Brže nego što se iko nadao, Omar Sy se vratio potjeri i osveti u još pet epizoda željno iščekivanog nastavka francuske televizijske uspješnice.
"Lupin 2" je danas stigao na streaming servis po principu "željezo se kuje dok je vruće". Uzavrela želja publike za još spektakularnih pljački i smicalica inteligentnog pariskog lopova "potkovala" status jednog od najvećih Netflixovih hitova.
Samo nekoliko mjeseci je trebalo Netflixu da ponovi uspjeh originalne francuske produkcije. Koja je neovisno o jezičnoj barijeri postigla uspjeh kod globalne publike. Prvu sezonu je pogledalo sedamdeset miliona domaćinstava širom svijeta. Oduševljavajući se likom koji je odbacio cilindar i monokl, zamijenivši ih šarenim Nike tenama. Međutim, princip je isti, a sve ostalo su nijase. Kad pomisliš da ga imaju, on uspije pobjeći.
Rasizam iz kataloga
Prva epizoda druge sezone počinje otmicom Diopovog sina. Potom se opet vraćamo u prošlost kako bismo saznali predbiografiju naših junaka, prije svega nešto o Assainovom odnosu sa simpatijom iz mladosti.
Četrnaestogodišnjeg Diopovog sina Raula (Etan Simon) je na sjevernoj francuskoj obali oteo misteriozni tamnoputi Arap.
Diop mu je za petama pa pratimo potjeru po Normandiji.
Međutim, Diopa pokušava uloviti policajac, pa istovremeno pratimo zamršenu potjeru. Ona nas drži napetim i skoncentriranim za svaku novu epizodu te spremnim za binge bez predaha.
Prateći priču iz 1995. godine i lik mladog Assanea, kojeg igra Mamadou Haidara, zapravo pratimo priču o najružnijem francuskom rasizmu. Također i načinu na koji su tretirani francuski imigranti.
"Lupin" i u drugoj sezoni zapravo progovara o netrpeljivosti "bijele Francuske" prema došljacima iz afričkih zemlja. Bivših kolonija, i svemu onome sa čim se Evropa susreće danas - bumerangom kompleksnih odnosa koji završavaju osvetničkim pohodima. Omar Sy, vodeća glumačka zvijezda u Francuskoj. U toliko je zanimljiviji u naslovnoj ulozi, jer smo ga već gledali u hitu "The Intouchables" (2011.), istinitoj priči o Marokancu koji njeguje bezobrazno bogatog Parižanina.
Neraščišćeni računi iz prošlosti uvijek će otvarati vrata onih ormara iz kojih ispadaju najstrašniji kosturi.
Globalni uspjeh Netflixove serije "Lupin" i jedan od najvećih uspjeha televizijskih projekata neengleskog govornog područja, potvrđuje staru premisu prema kojoj su za svaku dobru priču potrebni aktuelni trenutak, grijesi iz prošlosti, želja za osvetom i junak koji jaše na krilima svojih ideala.
Otac mu je pogrešno optužen za krađu skupocjene ogrlice, pa je završio u zatvoru, gdje je izvršio samoubistvo. Prije nego što je okončao život vješanjem u ćeliji, malenom sinu Assaneu je poklonio knjigu priča o džentlmenu-lopovu Arsenu Lupinu. Assane je momentalno bio uhvaćen u mrežu fascinacije likom, a nakon očeve smrti se zakleo da će život posvetiti subverziji rasističkog sistema koji nameće visoka klasa u Francuskoj, gdje svaki kriminal prve sumnje baca na one s tamnijom bojom kože.
Ta paradigma je u Francuskoj prisutna i danas pa scena u kojoj Diop "ulijeće" u kafić u Normandiji, dok panično traga za otetim sinom i ne nailazi na dobrodošlicu ostatka klijentele.
Bez previše ekspliciranja pokazuje stvarno stanje stvari u razvijenim evropskim zemljama poput Francuske, gdje se insistira na demokratiji i ljudskim pravima, dok ispod površine bukti rasna netrpeljivost.
U drugoj sezoni dijamantna ogrlica i dalje kruži okolo, ali su ovog puta ulozi puno viši.
Pellegrini upravlja policijom, a saznajemo mnogo tajni iz prošlosti, koje su imale veze s Pellegrinijevom suprugom i kćeri, prema kojoj je Assane pokazivao posebnu naklonost. Kada joj daleke 1885. godine trgovac violinama odbije iznajmiti instrument, samo zbog činjenice da je u njegov poslovni prostor ušla u društvu crnca, Assanu neće preostati ništa drugo nego da ukrade drvenu ljepoticu.
Neraščišćeni računi iz prošlosti uvijek će otvarati vrata onih ormara iz kojih ispadaju najstrašniji kosturi. Globalni uspjeh Netflixove serije "Lupin" i jedan od najvećih uspjeha televizijskih projekata neengleskog govornog područja, potvrđuje staru premisu prema kojoj su za svaku dobru priču potrebni aktuelni trenutak, grijesi iz prošlosti, želja za osvetom i junak koji jaše na krilima svojih ideala.