U potpuno iznenađujućem ažuriranju, Instagram je danas objavio da se ograničenje dužine Reels-a produžava sa 30 na 60 sekundi za sve korisnike.
Instagram već neko vrijeme eksperimentira s dužim Reels-ima. Nakon što je prvi put produžio Reels-e sa 15 na 30 sekundi prošlog septembra. S obzirom na to da TikTok sada omogućava postavljanje dužih isječaka (do 3 minute), a YouTube Shorts mogu trajati i do 60 sekundi, činilo se da je samo pitanje vremena kada će Instagram slijediti trend.
To je šta Instagram radi ovih dana, zar ne?
Ipak, posebno je zanimljiv u slučaju Instagrama, jer već omogućuje duže postavljanje videozapisa u drugim elementima. Uobičajeni videozapisi sa sažecima sadržaja mogu trajati do 60 sekundi. Dok možete i otpremiti duže videozapise u isječcima od 15 sekundi u Priče, te isječke satima na IGTV (prilikom postavljanja s weba).
S obzirom na to, proširenje Reels isječaka počinje prodirati u druge funkcije IG -a. To ga možda čini manje definitivnom opcijom u širem Instagram iskustvu.
Ili možda nije. Zapravo, to će samo dati više korisnika mogućnost stvaranja dužih isječaka ili prenamjene istih postova koje već ionako prenose na TikTok i YouTube Shorts. Prelaskom u skladu s ovim drugim, sličnim opcijama, Instagram će vjerovatno pozdraviti više unakrsnih objava. To će mu dati više sadržaja za Reels, ali i vjerovatno omogućiti više ponavljanja u svim aplikacijama.
(Napomena: Ako razmišljate o unakrsnom objavljivanju kratkih video isječaka, pazite da nema vodenih žigova jer će Instagram kazniti vaš doseg.)
Ali čini se da sve ove opcije postaju pomalo iste. Zašto za svaku opciju postoje zasebni procesi otpremanja videozapisa? Zašto jednostavno ne dopustite korisnicima da postavljaju svoje video isječke i uređuju ih kako im se sviđa?
To bi Instagramu dalo više sadržaja za prikazivanje unutar Reelsa. Uz to bi i moglo pomoći da postane privlačnija opcija, ali i da poveća broj pregleda unutar različitih elemenata aplikacije, umjesto da različite vrste videozapisa drži u zasebnim kantama.
Možda je Instagram zapravo krenuo. Trenutno eksperimentira s novim formatom prikaza nalik TikToku za Explore, koji sav sadržaj zbija u jedan format.
To bi moglo pomoći u povećanju otkrivanja u aplikaciji, te pružiti više video inventara za Instagram-ove algoritme, dok bi dodatno pojednostavilo korisničko iskustvo, umjesto da upotrijebi svaki element.
Do sljedeće faze sada morate uzeti u obzir duže Reels-e.