Instagram je popularna platforma za razmjenu medija i društvene mreže koja postoji od 2010. Uveo je Kevin Systrom, a prerasla je u masivnu međunarodnu mrežu 2012. godine, kada je Facebook otkupio.
Instagram logotip prilično je otvorio put platformi. Kroz svoju kratku historiju mreža je promijenila nekoliko logotipa. Sve zasnovane na obliku trenutne kamere, poznate verzije logotipa odražavale su ključnu funkciju - razmjenu fotografija.
2010. godina
Originalni logotip Instagrama dizajnirao je suvlasni kompanije Kevin Systrom. Sastojao se od polaroid kamere s duginom prugom. Kako se platforma izvorno koristla za snimanje i dijeljenje fotografija, izbor dizajna izgledao je prilično prirodno.
Iste godine, Systrom je odlučio koristiti profesionalnu pomoć i angažovao je dizajnera i fotografa Colea Risea. Bio je inspirisan kamerom Bell & Howell iz 1950-ih.
2011. godina
U 2011. godini logotip je malo ažuriran, ali cjelokupni izgled ostao je isti. Ova verzija je debitovala na Instagramu v2.0. Logotip je zadržan sve do 2016. godine.
2016. godina
Novi logotip Instagrama predstavljen je zajedno sa ažuriranim interfejsom aplikacije. Iako su mnogi korisnici kritikovali dizajn, on godinama ostaje nepromijenjen.
Prvi Instagram logotip dizajnirao je sam Kevin Systrom, a zapravo je to bila slika pravog fotoaparata sa duginom trakom. U to je vrijeme odražavalo ono za šta se aplikacija obično koristila - pravljenje i dijeljenje slika i nanošenje različitih nijansi na njih putem filtera. Međutim, kasnije je shvatio da je dizajniranje logotipa imalo suptilniji pristup, pa je angažirao Colea Risea, fotografa i dizajnera, kako bi stvorio bolju ideju. Cole je smislio jednostavniju sliku mobilne kamere.
Danas se Instagram može pohvaliti mnogo širom funkcionalnošću, koja se proširila i na Hyperlapses, Bumerangs i kolaže. Nova verzija logotipa svjedoči o ovom novom spektru mogućnosti. Novi dizajn logotipa zasnovan je na prethodnom. Iako zadržava sve ključne karakteristike starog logotipa, dramatično se razlikuje. Promena je izazvala burne rasprave u IG zajednici.
Instagram ikona je glavni dio vizuelnog identiteta brenda. I to se koncept nije promijenio od nastanka prve verzije 2010.
Pročitajte više: Skrivene poruke koje se kriju iza poznatih logotipa