Jedan od najvećih svjetskih brendova Coca-Cola vrši najveći rebranding te su odlučili imitirati potez koji su napravili s vodećim proizvodima (Coca-Cola i dijetalna Coca-Cola) prošle godine.
C Coca-Cola proizvoda.
To znači da će u narednim sedmicama svaki okus Coca-Cole na polici imati prepoznatljiv novi izgled.
Pojedinačne boje predstavljat će jedan okus, dok će dvobojni dizajn predstavljati mješavine okusa. Bijeli logotipi znače da je piće uobičajenog, punokalorijskog okusa, dok crni logotipi znače da je proizvod bez šećera, s nula kalorija.
Ukupno, promjena brenda utječe na osam različitih proizvoda u cijeloj Coca-Cola porodici i to: Coca-Cola Cherry, Coca-Cola Vanilla, Coca-Cola Cherry Vanilla, Coca-Cola Cherry Zero Sugar, Coca-Cola Vanilla Zero Sugar, Coca-Cola Cherry Vanilla Zero Sugar, Coca-Cola bez kofeina i Coca-Cola bez kofeina i bez šećera.
Sama kompanija tu promjenu predstavlja kao modernizaciju i pokreće novu marketinšku kampanju koja se poklapa s lansiranjem.
Trenutno redizajn rade samo za američko tržište, a još nije poznato kada bi se novi okusi mogli naći i na bh. tržištu.
Pročitajte više: Coca-Cola kupila konkurentsku kompaniju za 5,6 milijardi dolara
Pratite nas na Facebook akter.ba - Coca-Cola za američko tržište radi najveći rebranding do sada
Coca-Cola za američko tržište radi najveći rebranding do sada